Jump to content

Produsenter av dieseltanker

Omega30A

Recommended Posts

Har en hjemmelaget litt ullen dieseltank i min seilbåt som er for smal til montering av et godt mannlokk. (høy og smal)

Jeg vil ha en ny syrefast tank med lokk. Har blitt anbefalt et verksted som ligger mellom Lillestrøm og Fetsund men vedkommende kan ikke huske

hva det heter..

Noen som kjenner til et verksted av det slaget på de trakter ?

Vil nok fortsatt ha en tank som er høy og smal (lite skvalp) men bred nok for lokk.

Har allerede kjennskap til verksted (kostbart) nærmere oslo men hadde håpet og slippe litt rimligere fra det økonomisk

Industri Labertseter gjør slike jobber. Jeg fikk laget en septikktank etter defekt tank som mål. De monterer også givere mm.

Glimrende arbeid og relativt rimelig.

Dette er jobber de tar innemellom større oppdrag, så du må nok regne med litt ventetid. For øvrig også veldig god service hos Industri Lambertseter. Dagens reklame.

Her er et alternativ: https://www.1881.no/tanker-kjeler-og-beholdere-produksjon/tanker-kjeler-og-beholdere-produksjon-oestfold/tanker-kjeler-og-beholdere-produksjon-torp/rustfri-industri-as_100129019S1/?query=rustfri+industri+fredrikstad

Om de er billigere enn Ilas vet jeg ikke, det må du nesten sjekke. Likandes karer som driver verkstedet, de er forøvrig også båtfolk.

Jeg har også en bekjent som har laget tank i syrefast for meg privat. Han jobber på et verksted som driver med slikt, og jeg vet han har laget tanker for flere. Om det er interessant kan jeg høre med ham om han tar oppdraget :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...