Omega30A Startet 31.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 31.Oktober.2016 Har en hjemmelaget litt ullen dieseltank i min seilbåt som er for smal til montering av et godt mannlokk. (høy og smal) Jeg vil ha en ny syrefast tank med lokk. Har blitt anbefalt et verksted som ligger mellom Lillestrøm og Fetsund men vedkommende kan ikke huske hva det heter.. Noen som kjenner til et verksted av det slaget på de trakter ? Vil nok fortsatt ha en tank som er høy og smal (lite skvalp) men bred nok for lokk. Har allerede kjennskap til verksted (kostbart) nærmere oslo men hadde håpet og slippe litt rimligere fra det økonomisk Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 31.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2016 Må tanken være syrefast? Hva med plast? Mange varianter og størrelser å velge mellom. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Komodo Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 Eneste jeg kan komme på i farta på de kanter er Jomek på Gjerdrum. Hvis du beveger deg nedover her (Fredrikstad) har jeg et par andre tips til deg Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Astor Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 Lambertseter Industrier lagde tidligere tanker etter mål. Rimelig var de også. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kaskazi Svart 2.November.2016 Del på Facebook Svart 2.November.2016 Industri Labertseter gjør slike jobber. Jeg fikk laget en septikktank etter defekt tank som mål. De monterer også givere mm. Glimrende arbeid og relativt rimelig. Dette er jobber de tar innemellom større oppdrag, så du må nok regne med litt ventetid. For øvrig også veldig god service hos Industri Lambertseter. Dagens reklame. Sitér dette innlegget Link to post
kismet Svart 3.November.2016 Del på Facebook Svart 3.November.2016 Hei, takker for svar men det er vel Ilas nå på Nordstrand, og det var her jeg hadde håpet og spare noen kroner. De lagde septiktank for meg, veldig bra jobb men kostbart. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 3.November.2016 Del på Facebook Svart 3.November.2016 Her er et alternativ: https://www.1881.no/tanker-kjeler-og-beholdere-produksjon/tanker-kjeler-og-beholdere-produksjon-oestfold/tanker-kjeler-og-beholdere-produksjon-torp/rustfri-industri-as_100129019S1/?query=rustfri+industri+fredrikstad Om de er billigere enn Ilas vet jeg ikke, det må du nesten sjekke. Likandes karer som driver verkstedet, de er forøvrig også båtfolk. Jeg har også en bekjent som har laget tank i syrefast for meg privat. Han jobber på et verksted som driver med slikt, og jeg vet han har laget tanker for flere. Om det er interessant kan jeg høre med ham om han tar oppdraget Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.