Bjørn Løvjomås Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Nå venter jeg et romantisk bilde av to som er ledningsfast i cuxhafen i slike stoler. I solnedgang.. med hver sin portvin i hånda.? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 De kan leies :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 Bjørn Løvjomås skrev Just now: Nå venter jeg et romantisk bilde av to som er ledningsfast i cuxhafen i slike stoler. I solnedgang.. med hver sin portvin i hånda.? Nå ber du om mye Bjørn? Portvin er ikke vår favoritt ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Det blir det .. Så lenge som dere ligger i cuxhafen.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ida Marie III Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Tyskerne elsker de stolene der.. Selv langt oppe i Rhinen måtte vi på en slik, montert på en liten flåte med EL. påhenger.. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 er man 'stuck' i en port...er det vel portvin som gjeller......... jeg venter på en bilde på en semafor........eller er den riven .... ...kjent landnmerke i Cuxhaven Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bay_liner Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Mht de strandstolene er de alltid beslaglagt av tyskere fordi de står opp om mårran´ dvs de står opp like tidlig uansett om det er ferie eller jobb... Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Dixie 2100 Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Aha...... da hadde de ikke noe med avansert kildesortering å gjøre Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Gunga Din skrev 8 minutes ago: er man 'stuck' i en port...er det vel portvin som gjeller......... Du tok den Gunga. ? var derfor jeg skrev portvin. (I tillegg til at jeg vet Herr og fru Rør bare elsker den drikken) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 (redigert) Bjørn Løvjomås skrev 13 minutes ago: Du tok den Gunga. ? var derfor jeg skrev portvin. (I tillegg til at jeg vet Herr og fru Rør bare elsker den drikken) Det går ikke en dag uten ei flaske portvin? https://www.google.no/maps/uv?pb=!1s0x47b404114adf9655%3A0x94893664b0fdf083&hl=no-NO&viewerState=ga Der ute har jeg vært, og jeg så ingen semafor? Redigert 3.August.2017 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Bjørn Løvjomås skrev 11 minutes ago: ............ var derfor jeg skrev portvin...... med tanke på den ødelagte kabelstokken...........................så hadde det kanskje passet med brennevin.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Gunga Din skrev 6 minutes ago: med tanke på den ødelagte kabelstokken...........................så hadde det kanskje passet med brennevin.... Utrolig bra.. den så jeg ikke.???. Å jeg vet Tom elsker det og...? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Nå må dere ikke strekke den skibbrudne lenger tror jeg :-) :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 Fru Jacobsen skrev 18 minutes ago: Nå må dere ikke strekke den skibbrudne lenger tror jeg :-) :-) He he ? jeg må vel tåle såpass Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Lover å være snill fra nå av. ? tror jeg Hvordan går det med kabelen. Er det noe nytt om ankomst? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 Venter på telefon fra Bremerhaven, og ringer dem om et kvarter hvis jeg ikke har hørt noe. Den skulle sendes fra UK i går eller i dag, så den bør være her snart. Spanande tie? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 (redigert) De hadde ikke mottatt delen enda, så vi satser på morgendagen. Når det gjelder semafor Gunga, så sto den der i all sin prakt:-) De har også et pingvinmuseum i byen, men det blir kun besøkt hvis vi må bli enda en uke :-) Redigert 3.August.2017 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Der var den ja !! vindstyrke og retning for Borkum og Helgoland for båter som var på veg ut i Nordsjøn......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 (redigert) Gunga Din skrev 36 minutes ago: Der var den ja !! vindstyrke og retning for Borkum og Helgoland for båter som var på veg ut i Nordsjøn......... ?? Jeg vurderte Borkum før vi gikk til Norderney, men det får jeg ta en annen gang. Redigert 3.August.2017 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2017 (redigert) Delen kommer forhåpentligvis i morgen, og i mellomtiden gikk vi på "Mittelalderspektakel" på Fort Kugelbake. Da vi kom hit forrige onsdag sa jeg at det er dumt at det ikke er mens vi er her, men nå begynner jeg å lure på hva tyskerne spiser på julaften. Håper det drar seg til nå, da delen ikke behøver å bruke alt for lang tid fra UK og hit. Maten på Mittelalderspektakel var ikke noe for meg, så vi endte opp på den nærmeste restauranten ved gjestehavna. Det ble en schnitzel og to Beck's, så rett i sjarken igjen. Tok et par bilder fra Fort Kugelbake Redigert 3.August.2017 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Takk for interessante reportasjer under landligget :-) Dere har håndtert utfordringene på en imponerende måte og det er flott å lese om. Håper nå ting faller godt på plass med kabelstokk og fagfolks analyse av hvorfor kabelstokken tok fyr. En veldig guffen problemstilling hvor du skal stille gode spørsmål til teknikeren. Krysser fingre som så mange andre her for dere. Take care! Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Takk for hyggelige ord Stella :-) Når situasjonen har blitt som den har, er det ikke noe konstrutivt å gå ned i kjelleren( ikke motrrommet altså ?) Da er det bedre å stikke fingeren i jorda å prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. Det finnes garantert bedre steder å ligge "kabelfast" som noen kalte det her inne, og det finnes mange flere steder som er mye værre. Vi har en haug av restauranter å velge mellom,og butikker er det også nok av. Det er også gøy å se hvordan tyskerne selv ferierer i sitt eget land, og ikke bare se bobiltyskere på landeveien i Norge. Tyskerne er også som de fleste andre folk hyggelige og imøtekommende. Vi lider rett og slett ingen nød. Vi hadde ønsket at vi lå i Danmark et sted og koste oss der, men det gjør vi altså ikke :-) Sitter i skrivende stund med telefonen i hånda, og venter på beskjed om at England har klart å sende delen hit, og at gutta kan komme å jobbe litt her. Pr.nå har vi tid til å rekke hjem, da 20 august er dagen før vi skal begynne å jobbe igjen. Håper derfor at det ikke blir ytterligere forsinkelser, men skulle det bli det, så ordner vi det også :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Støtter deg på det Tom Rør.. Av alle landene vi besøkte på vår kanaltur, var Tyskland det absolutt greieste lande å farte rundt, enten det være seg priser, havner eller hyggelig hjelpsomhet... Frankrike er rake motsetningen, tørr ikke tenke din situasjon der... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Ida Marie III skrev 1 minute ago: Støtter deg på det Tom Rør.. Av alle landene vi besøkte på vår kanaltur, var Tyskland det absolutt greieste lande å farte rundt, enten det være seg priser, havner eller hyggelig hjelpsomhet... Frankrike er rake motsetningen, tørr ikke tenke din situasjon der... Godt vi ikke ligger i Frankrike da? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Kjenner jeg blir litt stressa når jeg venter på telefon fra Bremerhaven fredag klokka 12.34. Engelskmannen har kanskje sendt kabel med hest og kjerre? Håper den kommer i løpet av dagen, og at Gerry er like hjelpsom på en lørdag i morgen som han var for en uke siden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.