Bjørn Løvjomås Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Skjønner deg godt.. er jo stresset på dine vegne her i ændal.... krysser fingrene for at det ordner seg. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Ja rare greier sitter her på totalt annen plass og tripper og venter ....rart skrudd i sammen tydligvis ....x fingrer og tær nå Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Har den ikke kommet enda? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Bjørn Løvjomås skrev 2 minutes ago: Skjønner deg godt.. er jo stresset på dine vegne her i ændal.... krysser fingrene for at det ordner seg. He he. Det verste er å ikke vite, og jeg føler at jeg ikke vil mase mer på Bremerhaven, for de sa at jeg skulle få høre fra dem så fort de visste mer.? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Fru Jacobsen skrev Just now: Har den ikke kommet enda? Nei, og det er jo litt rart. Det tar jo ikke to dager å få ting ekspress fra UK. Mulig jeg bare er ekstra utålmodig, så vi bare smører oss med tålmodighet litt til :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 LALUNA II skrev 3 minutes ago: Ja rare greier sitter her på totalt annen plass og tripper og venter ....rart skrudd i sammen tydligvis ....x fingrer og tær nå Det krysses her også? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Det er en smart måte av dem å si ting på for å slippe mas.. blir liksom litt vanskelig å kontakte dem for å høre da.. ? Men jeg har selv opplevd de samme orda.. Å hørte ikke noe.. Da ringte jeg. Å delene lå på gulvet i verkstedet.. Men ingen sa noe til meg.. ??? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Bjørn Løvjomås skrev Just now: Det er en smart måte av dem å si ting på for å slippe mas.. blir liksom litt vanskelig å kontakte dem for å høre da.. ? Men jeg har selv opplevd de samme orda.. Å hørte ikke noe.. Da ringte jeg. Å delene lå på gulvet i verkstedet.. Men ingen sa noe til meg.. ??? De i Bremerhaven ga utrykk for at de forsto at vi var veldig sugne på å komme videre, så jeg håper ikke det er tilfellet her. Det hadde vært lettere å være kvass hvis jeg hadde vært hjemme på berget, men jeg må være litt mer ydmyk når jeg ligger her nede kjenner jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 (redigert) Hvis du/de har et trackingnr tilgj kan du jo følge delen step by step. Flere muligheter her er en: https://www.17track.net/en Redigert 4.August.2017 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Stella Polaris Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Ville ikke vært bekymret for tyskernes aksjonering, - men mer uforutsigbarhet over kanalen :-( Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Bay_liner skrev 2 minutes ago: Hvis du/de har et trackingnr tilgj kan du jo følge delen step by step. Vil liksom ikke plage dem, så vi krysser fingrene i stedet? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Du får ta zundappen å fræse bort å se.. ? Jeg hadde blitt sprø av sånn venting i uvissa. Så du har min bekreftelse på at du er en tålmodig mann. Nå har jo konemor bekreftet at hun vil bli gammel i cuxhafen.. så Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Bjørn Løvjomås skrev 4 minutes ago: Du får ta zundappen å fræse bort å se.. ? Jeg hadde blitt sprø av sånn venting i uvissa. Så du har min bekreftelse på at du er en tålmodig mann. Nå har jo konemor bekreftet at hun vil bli gammel i cuxhafen.. så Tror ikke hun vil, men facebook påsto det. Mellom oss Bjørn så er det meste av det som påstås på facebook ikke helt sant. ??? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Å filleren.. jeg som har stolt på alt derfra.. får revurdere Fb.. .enda en gang. ? ???? Jeg får si som tyskerne, du får melde fra med en gang noe skjer.. med kabelfaste nordmenn ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
DieselDahl Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Ikke for å være negativ men sånn sporing er skjelden live-data. Ofte har jeg utålmodig drevet og sjekket hvor delene mine er og når det endelig kommer en oppdatering så har delen faktisk vært der i flere timer. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 ??? Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 DieselDahl skrev 14 minutes ago: Ikke for å være negativ men sånn sporing er skjelden live-data. Ofte har jeg utålmodig drevet og sjekket hvor delene mine er og når det endelig kommer en oppdatering så har delen faktisk vært der i flere timer. Absolutt helt feil. Handler veldig mye fra utlandet (mange land) og det funker eksakt. Det ville vel gjerne vite om den er sendt fra GB. Det var cluet. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
dude Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 sikkert velmente råd selv om de spriker i alle retninger :-) Lykke til med ventingen, håper det ordner seg for dere. Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Tom Rør skrev for 2 timer siden: Vil liksom ikke plage dem, så vi krysser fingrene i stedet? Bare skyld på at kjerringa begynnee å bli svÆrt utålmodig. D funker alltid. :) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Bay_liner Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 DieselDahl skrev for 2 timer siden: Ikke for å være negativ men sånn sporing er skjelden live-data. Ofte har jeg utålmodig drevet og sjekket hvor delene mine er og når det endelig kommer en oppdatering så har delen faktisk vært der i flere timer. Merkelig. Må ha noe med transportøren å gjøre. Jeg får mld umiddelbart. Minuttet etter jeg har hentet ut sendingen får jeg tom mld omat den er utlevert som feksda jeg nylig kjøpte sjøvann og sirk pumpe til cruisern fra 2 forskj leverandører komplett og fullstendig logg hele veien og ankomst til utlevering samme dag Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Bay_liner Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 (redigert) Hvis det mot all formodning skulle dra ut kan en tur tll sjøfartsmuseet i Bremerhafen. være verdt et besøk. http://www.u-boot-wilhelm-bauer.de/de/ Er visst noe ombygging der for tiden. Redigert 4.August.2017 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Stella Polaris Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Hei Tom Her har du en liten oppmuntring en fredags ettermiddag :-) Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Ida Marie III Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Kan sterkt anbefale et besøk på Ubåten.. Her er madammen og meg om bord da vi lå i Bremerhafen Endog med skadet hånd.. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Vi har nå offisielt byttet adresse til Am Schleusenpriel, og det er pga. at våre såkalte venner i UK ikke klarte å sende en skarve kabelstokk til Tyskland som avtalt. Volvo og verkstedet i Bremerhaven har virkelig stått på, men englenderene klarte å knote det til med sin vrangvilje. Men det positive er at vi i morgen kan feire Jan Cux sin bursdag.Jeg har ikke peiling på hva eller hvorfor, eller hvem han er, men morro skal det bli? Mandag er liksom dagen for ankomst av "der kabelstock" og det blir markert med overflyging av F 35 og hornmusikk på brygga. Dette blir kringkastet på RTL i programmet "Männermagasin"klokka 21.00 på mandag. Omregistrering av gammel Hiace med komplett rørleggerinnredning vil skje uka etter, men den må innom bilprovningen i stuttgart for godkjenning først. All korrespondanse til meg må heretter foregå på tysk, da jeg før eller siden må lære språket. Gute nacht meine freunde ? Sitér dette innlegget Link to post
SVARTEN Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Dette lukter kjøp av fraülein kostyme og lederhosen?? Må få tida til å gå der nede.... uansett nok en gang, lykke til!! Moro at dere fortsatt har humor? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.