Sailorseb Startet 4.November.2016 Del på Facebook Startet 4.November.2016 Noen som har noen tips ang. bøker om båtelektronikk til en som er helt helt blank? sikkert mange tips i div. tråder her, men greit å samle det på ett sted+ orker ikke lete Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 4.November.2016 Del på Facebook Svart 4.November.2016 (redigert) Velkommen på forumet !! Der står utrolig mye bra her på forumet. Søkefunksjonen fungerer greit på nøkkelord. Dersom du ønsker noe å bla i, kan du jo begynne med denne: https://www.ark.no/ark/boker/Winge-Jon-Strom-om-bord-handbok-om-elektrisitet-i-fritidsbater-9788273455574;jsessionid=a2mY8SbrC7dooHmaLdUicVebrpQwWAEVdH4A_SAPIyXA4zRQboQjCUbWjgdy7nBL;saplb_*=(J2EE8287220)8287253?gclid=CODJp6bcj9ACFUOzcgod1C4L3Q#.WBzSGqODpFw Redigert 4.November.2016 av HansO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 (redigert) Har også en bok om strøm med samme tittel, men en annen forfatter. Har fungert fint for meg, i alle fall til å lese i. Snart har jeg behov for den i praksis, så da får vi se om den duger eller ikke... Redigert 6.November.2016 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Mulligan Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 For å spikke fliser, den der er vel strengt tatt en bok om elektrisitet i båt, ikke om elektronikk i båt. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 Det var vel antagelig også strøm om bord TS var ute etter? Elektronikk i båt har vel litt for kort datostempling til at det egner seg å gi ut i bokform. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Pequod Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 Uten strøm, ingen elektronikk, så jeg føler vel at jeg var innafor... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Sailorseb Svart 6.November.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2016 Har bestilt meg denne her: https://www.ark.no/ark/boker/Winge-Jon-Strom-om-bord-handbok-om-elektrisitet-i-fritidsbater-9788273455574?gclid=CNee4YTdlNACFcn0cgodktkDyw#.WB9x9-u5SK0 Så får vi se om jeg skjønner noe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.