Royboibåt Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Jeg tenker å bo i båt, og trenger tips om fine/funksjonelle bo-havner. Med det viktige som: strøm, vann, toalett, dusj, v.maskin etc. Båttype: seilbåt ca 40fot. Gjerne egenopplevde tips :-) Takker for de tips jeg får. Roy Quote Det er kaldere på øra enn om vinter'n ;-) Link to post Share on other sites More sharing options...
Honduras Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Å ligge langs bryggepromenaden midt i Fredrikstad sentrum må vel være OK kanskje? Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post Share on other sites More sharing options...
Sun Flyer Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Horten er bra fra midten av september til 15 april. Quote Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post Share on other sites More sharing options...
Vrod Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Det bor jo mange på Akerbrygge i Oslo men lenger ut er det mulig og få plass på Storsand ved Sætre der kan det fortsatt være mulig og få sommer plass sist jeg snakket med havnesjefen i desember. Ellers er det vel mulig i Drøbak , Son , Kambo og Moss m.f. Quote Nå kommer sommeren? Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts