Royboibåt Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Jeg tenker å bo i båt, og trenger tips om fine/funksjonelle bo-havner. Med det viktige som: strøm, vann, toalett, dusj, v.maskin etc. Båttype: seilbåt ca 40fot. Gjerne egenopplevde tips :-) Takker for de tips jeg får. Roy Quote Det er kaldere på øra enn om vinter'n ;-) Link to post
Honduras Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Å ligge langs bryggepromenaden midt i Fredrikstad sentrum må vel være OK kanskje? Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sun Flyer Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Horten er bra fra midten av september til 15 april. Quote Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Vrod Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Det bor jo mange på Akerbrygge i Oslo men lenger ut er det mulig og få plass på Storsand ved Sætre der kan det fortsatt være mulig og få sommer plass sist jeg snakket med havnesjefen i desember. Ellers er det vel mulig i Drøbak , Son , Kambo og Moss m.f. Quote Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts