Vol Startet 1.Januar.2017 Del på Facebook Startet 1.Januar.2017 Har kjøpt ny båt med to Sabb Iveco N60. Virker som det er greie motorer, men hvor handler man reservedeler til fornuftig pris? Skal ta stor service Snart så tenkte å få alt som behøves til fornuftig pris. Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 2.Januar.2017 Del på Facebook Svart 2.Januar.2017 (redigert) Jeg er usikker på om de er billigere eller dyrere enn andre, men jeg ville startet med å sjekke med Frydenbø. http://nettbutikk.sabb.no/ Redigert 2.Januar.2017 av Midtpinne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vol Svart 2.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2017 Takker for opplysningen, de eneste jeg har funnet til nå. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Januar.2017 Del på Facebook Svart 2.Januar.2017 Servicedeler får du vel mange plasser? Filtre, reimer og impellere er jo rimelig standard saker, og kan som regel finnes lokalt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sayana Svart 2.Januar.2017 Del på Facebook Svart 2.Januar.2017 Prøv Akselsen oppe i Sortland Han forhandler Himonsa agregater men det er Iveco motorer i dem. Grei kar som vet hva han snakker om Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.