Jump to content

Nidelv 690 sport prosjekt

filip_skau

Recommended Posts

MorganX skrev for 6 timer siden:

Hvordan Windy er det du tenker på da og hva mener du gjør at Windy er bedre enn Nidelv? Er det smartere løsninger eller er det kvalitets og kjøre følelsen som er bedre på Windy? Lurer da det er flere jeg kjenner som sverger til Windy, men da litt eldre..(90 talls Windy). Selv er det Skibsplast på meg.

Jeg synes windy og Nidelv står like bra i kvalitet men synes windy ofte er litt bredere som betyr større sittegruppe bak. Hadde en windy 8800 Targa og den hadde den store sittegruppen ute bak. Windy er jo også kjent for sin kvalitet og gode løsninger, så sikkert derfor mange sverger tilbake til windy.

• 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hei filip_skau - Jeg har kjøpt din gamle båt, og skal blant annet bytte sidepaneler innvendig.

Nilsen Båtbyggeri kan skaffe med paneler som passer til de putene du investerte i, men da trenger de å finne tilbake til de bestillingene du sendte dem. Kan du sende meg dine detaljer på mail til ombustve@online.no, slik at jeg kan benytte de ovenfor Nilsen Båtbyggerei for å bestille korrekte paneler!

Mvh TEO 

• 2 uker senere...
Thor Einar skrev On 18.12.2019 at 11.19:

Hei filip_skau - Jeg har kjøpt din gamle båt, og skal blant annet bytte sidepaneler innvendig.

Nilsen Båtbyggeri kan skaffe med paneler som passer til de putene du investerte i, men da trenger de å finne tilbake til de bestillingene du sendte dem. Kan du sende meg dine detaljer på mail til ombustve@online.no, slik at jeg kan benytte de ovenfor Nilsen Båtbyggerei for å bestille korrekte paneler!

Mvh TEO 

heisann, veldig hyggelig at du har kjøpt min gamle båt, hører du har hatt kontakt med min far på telefon, vi har letet etter den bestillingen en stund nå men finner desverre ikke. Å bytte side panelene var noe jeg lenge vurderte når vi hadde båten men fikk aldri rotet oss til dette så veldig fint at dette blir gjort av deg, hold oss gjerne oppdatert her med bilder av båten fremover, hilsen Filip

• 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...