Jump to content

Nidelv 690 sport prosjekt


filip_skau

Recommended Posts

filip_skau skrev On 14.4.2018 at 14.18:

 

da var den fyrt opp, startet med en gang, deilig!!?

 

Hei, flott båt! Skal starte opp min 4,3 V6 Mercruiser (forgasser) i morgen. Noen tips eller teknikker før start? Pushe gasshendel litt frem og tilbake for å sprute litt fuel ned i forgasser? Noe annet? Har du forgasser eller MPI?

Link to post
Share on other sites

Fjord21DC skrev for 3 timer siden:

 

Hei, flott båt! Skal starte opp min 4,3 V6 Mercruiser (forgasser) i morgen. Noen tips eller teknikker før start? Pushe gasshendel litt frem og tilbake for å sprute litt fuel ned i forgasser? Noe annet? Har du forgasser eller MPI?

 

Har MPI motor så hadde ikke behov for å pushe men hadde en v6 med forgasser i draco da pumpet jeg, så er nok ikke så dumt?? Du får slenge ut en video av oppstart?

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
Solseng skrev for 10 timer siden:

Kanskje ikke en av de største, men definitivt en av de mest klassiske. Kjører man Nidelv, vet man at det ikke er noe tull og jåleri.? Fint å se at man steller godt med båten. (Jeg er nok litt bakpå der).☺️

 

tomjo7 skrev for 8 timer siden:

flott båt.enig att når man kjører Nidelv så er det ikke noe tull

Helt enig med dere begge, N690 har fantastiske sjøeegenskaper, virker solid skrudd sammen?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...