Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Det ble etterspurt noen bilder fra innseilingen til Egersund. Rakk ikke ta bilder fra helt ute i innløpet. Men her er noen bilder fra turen videre inn Må ha med enda et bilde fra bunkring. Det er så utrolig koselig å treffe eieren her. Han har vært nedom med litt kaffi og snacks nesten hver gang jeg har vært innom her. Det er veldig greit å fortøye her. Ferdige tau henger klare. Rent å pent. Til og med fikk jeg lov å overnatte på brygga her en gang. Setter veldig stor pris på den muligheten Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vrod Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Skal det beskrives med et ord må det bli vakkert. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Allan E Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Ser at det er en som skal ha hjem en Jeanneau 53 seilbåt fra Frankrike i påska. Det står mer info på Brevik seilforeng sin side. Hentetur med en god distanse. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Ser at det er en som skal ha hjem en Jeanneau 53 seilbåt fra Frankrike i påska. Det står mer info på Brevik seilforeng sin side. Hentetur med en god distanse. Frustrerende at jeg ikke behersker seilbåt. Det skal jeg lære meg snart. Er det ikke noen seilbåt folk her som ser sitt kall.. ? å få omvendt en motor båt nisse. ??? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Litt flere bilder fra Oslofjorden kan vi vel og koste på oss. Sikkert noen som kjenner seg igjen. Her tror jeg av og til det ligger noen kjente båter. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vrod Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Jeg har båten min rett til venstre for den holmen du passerte for et øyeblikk siden på det første bilde Bjørn. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Sandspollen? Er det der du mener Vrod? Ett bilde til Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vrod Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Nei sandtaket på Storsand. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Ahh. Var det jeg egentlig mente. Er vel der Astor og har hatt hjemmehavn? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vrod Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Det tror jeg hva slags båt har han? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Hadde vel en Grand Banks. Nå har han en saga tror jeg. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vrod Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Solgte han Grand Banks sent i fjord? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Stemmer det. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vrod Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Da har jeg ikke sett han med noen ny båt enda men det kan hende han ligger i Sætre i vinter. Jeg kjenner ikke han. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Zitt Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Takk for fine bilder og flott gjennomført tur, Bjørn! Dette ble jo en hentetur helt uten dramatikk, og det er jo akkurat slik vi vel ha det. Når til og med endestasjonsmester Sap kom med boller, da ble jo enden god også. Vi gleder oss til neste tur, for eksempel fra Italia eller Finnmark. Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Pass opp for Italia da er muligheten stor for og komme over en gummijolle eller flere og da er det ikke godt og vite hva som skjer.? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
sap_2000 Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Vi gleder oss til neste tur, for eksempel fra Italia eller Finnmark. Det hadde saktens vært noe, Zitt. I en noe merkelig tråd på et engelsk forum, er det nå en kar som spør etter mannskap som har noe å bidra med på en 50-meter som visstnok skal fra Vestlandet til et verft i Hellas. http://www.ybw.com/forums/showthread.php?474130-Taking-our-yacht-to-Sweden-for-the-summer-any-50m-marinas&p=6013690#post6013690 Er den merkeligste tråden jeg har lest der inne på 10 år, så går ikke god for noen ting, men underholdene er den hvertfall... Interessenter anbefales og lese tråden fra begynnelsen http://www.ybw.com/forums/showthread.php?474130-Taking-our-yacht-to-Sweden-for-the-summer-any-50m-marinas Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Er du klar Sap. Så drar vi...? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Ja, det der må jo være den ultimate turen! Det eneste jeg kan bidra med her er å bake boller dere kan få med! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Synes du ser litt smått på dine egenskaper som bongotrommefører nå Zitt. Denne turen var jo et prakteksemplar på at de virker. Brukbart vær midt inne i en urolig værperiode. Da er hvertfall jeg fornøyd. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.