Jump to content

Hentetur Sandnes Asker.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Ser veldig bra ut vindmessig utover dagen, bare mindre og mindre vind. Turner fra øst i natt og fra klokken 10-12 på lørdag formiddag skal det opp i 10 m/s ved Lindesnes, men videre oppover etter runding der nede, ser det nå ganske bra ut. Dere fortsetter kanskje oppover mot Arendal I løpet av kvelden/natten ?

Uannsett, riktig god tur !

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Forholdene ser nydelige ut :-)

Ser dere går i 8-9 knop. Blir det trawlerfart 3nedover Jæren i finværet?

Det blir nok denne farten på oss meste parten av turen. Hadde litt Strømsjø når vi passerte separasjonssona. Roet seg nå. Vi går på innsiden av Jærens rev. Gode forhold.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Tror det flyet er en Saab Safir som holder til på Sola og brukes blant annet til skolefly.

 

 

Fikk ikke sett da dere passerte, men det ser ut til at dere har vært heldige og får en fin tur.

Det holdt på med mase loop og roller.gøy å se på.

 

Vi har hatt ca 3 meter dønning på maks. Lange rolige

Autopilot strever noe i de høyeste. Laluna jobber litt med roret.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Går det an å komme med noen ønsker?

De fleste som drar fra vestlandet og østover stikker innom Egersund. Likevel har jeg på netthinnen lite bilder av hvordan det ser ut der inne. Bilder av hus og hytter, båter, kaier, gjestehavner og butikker ønsker jeg meg!

Keep up the good work!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...