Jump to content

Hentetur Sandnes Asker.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

bilde


Det ble etterspurt noen bilder fra innseilingen til Egersund. Rakk ikke ta bilder fra helt ute i innløpet. Men her er noen bilder fra turen videre inn

bilde


bilde


bilde


bilde


Må ha med enda et bilde fra bunkring.
Det er så utrolig koselig å treffe eieren her. Han har vært nedom med litt kaffi og snacks nesten hver gang jeg har vært innom her. Det er veldig greit å fortøye her. Ferdige tau henger klare. Rent å pent. Til og med fikk jeg lov å overnatte på brygga her en gang.
Setter veldig stor pris på den muligheten
Link to post
Share on other sites

Ser at det er en som skal ha hjem en Jeanneau 53 seilbåt fra Frankrike i påska. Det står mer info på Brevik seilforeng sin side. Hentetur med en god distanse.

Frustrerende at jeg ikke behersker seilbåt. Det skal jeg lære meg snart. Er det ikke noen seilbåt folk her som ser sitt kall.. ? å få omvendt en motor båt nisse. ???

Link to post
Share on other sites

Takk for fine bilder og flott gjennomført tur, Bjørn!

Dette ble jo en hentetur helt uten dramatikk, og det er jo akkurat slik vi vel ha det.

Når til og med endestasjonsmester Sap kom med boller, da ble jo enden god også.

Vi gleder oss til neste tur, for eksempel fra Italia eller Finnmark.

Link to post
Share on other sites

Vi gleder oss til neste tur, for eksempel fra Italia eller Finnmark.

Det hadde saktens vært noe, Zitt.

 

I en noe merkelig tråd på et engelsk forum, er det nå en kar som spør etter mannskap som har noe å bidra med på en 50-meter som visstnok skal fra Vestlandet til et verft i Hellas. http://www.ybw.com/forums/showthread.php?474130-Taking-our-yacht-to-Sweden-for-the-summer-any-50m-marinas&p=6013690#post6013690

 

Er den merkeligste tråden jeg har lest der inne på 10 år, så går ikke god for noen ting, men underholdene er den hvertfall...

Interessenter anbefales og lese tråden fra begynnelsen http://www.ybw.com/forums/showthread.php?474130-Taking-our-yacht-to-Sweden-for-the-summer-any-50m-marinas

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...