SøndreSvaberg Svart 10.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2020 Det nye settet har et panel som likner mye på det panelet som ble levert sammen med det utgåtte settet. Kvaliteten er dessverre ikke der det bør være. 1. sesong var alt topp, 2. begynte enkelte kanaler å bli lite responsive. Nå i 3. sesong, er det vanskelig å få skrudd på/av enkelte komponenter og da spesielt de som brukes sjelden. Mulig jeg var uheldig med mitt panel? Andre med erfaringer? Sitér dette innlegget Oppsussing av Draco 2100 SportCab Link to post
Grand Banks jr Svart 10.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2020 Kan svare deg om 3 år ;-) Har du sjekket om det er dårlig kontakt som gjør det (var vel en VGA kabel før, nå er det en USB). Eller er det trykknappene som gir seg? Eller releene begynner å bli slitt? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
SøndreSvaberg Svart 10.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2020 Jeg kan gjøre en tidsreise for deg... 🧐Panelet er likt av utseende - bortsett fra antall kanaler. For meg virker det som om selve panelet er feilkilden. Men skal sjekke om vga koblingen har defekter. Sitér dette innlegget Oppsussing av Draco 2100 SportCab Link to post
Grand Banks jr Svart 11.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2020 (redigert) @SøndreSvaberg, så fremst dette er montert og brukt ihht bruksanvisning så er dette en soleklar reklamasjonssak i mine øyne. Hvis du har kvitteringen (og kanskje uansett) så ville jeg tatt en prat med Biltema. Mulig de har oppdaget at panelet ikke holdt mål og dermed byttet løsning (og kanskje produsent/spesifikasjoner). Man kjøper et slikt panel for at det skal vare vesentlig lenger enn 2 år, og da har du som forbruker 5 års reklamasjonsrett. Men du må melde reklamasjon innen rimelig tid. Så gjør det evt nå. 😉 Redigert 11.Juli.2020 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.