tcic1 Startet 5.Juni.2017 Del på Facebook Startet 5.Juni.2017 (redigert) Hei , jeg har fått ødelagt en slik flens eller hva jeg kaller det ? Den sitter på svinghjulet i fem bolter. Det er to skiver som sitter sammen med antagelig noen fjærer imellom. Det andre bilde er det vist tre punkter som har løsnet - det ser ut som om de er poppet på men er i stål. Finnes det å få tak i nytt av dette så jeg får på girkassen igjen ? Mvh tcic1 Redigert 5.Juni.2017 av tcic1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 5.Juni.2017 Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Demperplate imellom motor og girkasse. Prøv å google demperplate. Se også her: https://baatplassen.no/i/topic/134362-hvor-kjøpe-demperplate-yanmar-4jh4te/#comment-1929072 Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
tcic1 Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Tusen takk , da skal jeg se etter dette. Håper det ikke er noe helt spesielt eller om jeg kan bruke noe tilsvarende. Sitér dette innlegget Link to post
tcic1 Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Da ser det ut til at dette går i orden - fått tak på en her i Norge. Takk for hjelpsomheten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.