Heimsjyen Startet 11.Juni.2017 Del på Facebook Startet 11.Juni.2017 Har en Webasto 5000 som går i 10-12 minutter før den stopper. Er det noen som kan komme med noen tips rundt dette. Den går på diesel, og er en luft varmer. Hadde vært greit å få i orden til ferien. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Jeg slet med dette på vår varmer i fjor. Ble kjølig under kalesja ut i oktober... Hos oss var det flere feil på varmeren, men årsaken til at den kuttet etter 20 minutter, deretter kortere tid, var at jeg hadde skiftet flammevakt og fått feil del fra forhandleren. Flammevakta var rett og slett for kort i forhold til den originale, slik at brenneren mistet øyekontakten med flammen (for å si det på den måten). Problemet var at det var håpløst å få nye deler til vår gamle webasto, har en egen tråd på den saken her inne også. Men så fikk jeg tak i en gammel delevarmer som jeg tok flammevakta fra, og da knallet den i gang som aldri før Du kan jo begynne med å ta ut flammevakta og sjekke om den er litt kokset eller sotet? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Heimsjyen Svart 12.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2017 Takk for svar. Er det enkelt å skru på disse. Dette er for meg en ny båt, og litt ukjent med sånn varmer. Er det best å ta løs hele varmer, eller er det greit å komme til kontrollpunkter når den står oppmontert. Skal prøve å se litt om jeg finner en komponent skisse et sted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.