Jump to content

Det var dråpen som fikk begret mitt til å bli fullt, vannscooter


pipe

Recommended Posts

Mastiff skrev 22 minutter siden:

 

Det trodde jeg ikke var mulig. Etter det jeg har lest, skal vannskutere gå som ei gammel dieselpurke hvis de ikke har det riktige mottrykket i eksosen. Folk monterer faktisk ekstra lyddemping for å få noen modeller til å gå fortere, såkalt "Water box". Den hindrer også vann i å komme inn i sylinderen hvis man velter. Med en vannskuter på "fri eksos", som du skriver, er det jo ikke noe som hindrer vann i å komme inn i sylinderen og det skal ikke store hellingen i bølger til før det renner inn, så jeg tror nok du overdriver litt der.

 

Ikke fri eksos, men det bråker såpass godt at jeg skjønner hvorfor de kaller det fri eksos 

https://m.facebook.com/VannscooterServiceAS/videos/riva-racing-rear-exit-exhaust-tdr-waterbox/217861036453497/

 

Jeg trudde ikke båten min bråka så fælt, men en kamerat satt i båten sin og hørte meg hele veien hjem, det var en tur på 8nm. Han sendte sms når jeg kjørte inn båthavna. Speilblankt vann og svak medvind, da går lyden langt 

Redigert av Grønngylt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...