sap_2000 Svart 3.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 (redigert) 34 minutes ago, Grand Banks jr said: Med gode filter og ofte nok sjekk og drenering av bollen så går vel dette bra tenker jeg Er det bildet som lyver, evt at jeg tolker det feil, eller var det et par cm med vann i vannutskiller? Herlige bilder! Tror jeg og men jeg skal følge godt med og heller slippe opp etterhvert. var ikke vann, men litt døde dyr. Det var det jeg drenerte ut. Satt litt i filteret også så byttet det og. 24 minutes ago, Worry II said: Men, SAP... hvordan båt har egentlig du selv nå ? Du driver ikke å kamuflerer henting av egen ny båt nå ? ingen kamuflering ? får heldigvis kjørt og brukt endel båt og slipper endel av bekymringer som plaster på såret … og regninger ? Redigert 3.August.2021 av sap_2000 (see edit history) Mvh. SAP Link to post
Eureka Svart 3.August.2021 Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Kjekt at du blåser liv i denne tråden ? 4 år siden jeg fikk møte deg og Biørn i Brosundet! god tur! Link to post
sap_2000 Svart 3.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 3 minutes ago, Eureka said: Kjekt at du blåser liv i denne tråden ? 4 år siden jeg fikk møte deg og Biørn i Brosundet! god tur! takker ? godt å være på tur igjen. Stadten var meget flat og fin i dag. tror jeg lander i Selje i kveld. Begynner å bli litt kjølig her oppe på loftet vi sees igjen en annen gang @Eureka ? Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 3.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2021 Var knapt med gjesteplasser i Selje, så ga Snazi’en litt kveldsmat til bare 10,90,- for literen og tuslet bort til koselige Silda for kvelden. Det ble 226 nm i dag og køya kaller ? Mvh. SAP Link to post
pacuare Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Veldig finer bilder, gøy å følge nok en hentetråd. Alltid godt å komme forbi Stadt, selv om det om sommeren kan være som du fikk i går. Link to post
LALUNA II Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 God morgen Flott vær i dag og ser det ut til Begynner å friskne på på torsdagen ned Jæren bare så du har noe å se frem til ;-)iflg. Windy ser at du er kommet i gang på dagens økt Håper grumset roer seg på tankene før Jærkysten Ha en flott tur nedover i dag Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Grand Banks jr Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 (redigert) God tur videre i dag! Jeg legger ut link til AIS i og med at denne ikke er lagt ut før: https://www.marinetraffic.com/no/ais/home/centerx:5.1/centery:61.9/zoom:11 Vi er nok noen som følger deg fra kontoret og gjerne skulle vært med deg Må være kjekt å ha følgebåt SAP leder i dag, og ANA følger hakk i hæl. Redigert 4.August.2021 av Grand Banks jr (see edit history) Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
LALUNA II Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 (redigert) @Grand Banks jrTrøtt i dag ? la ut link til AIS i mitt inlegg rett over deg ;-) Og til deg SAP (STÅLE grattis med dagen) Redigert 4.August.2021 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bonus Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Grand Banks jr skrev 8 minutter siden: Må være kjekt å ha følgebåt SAP leder i dag, og ANA følger hakk i hæl. Ikke alle som har sin egen SkySAP (Skybert) Link to post
Grand Banks jr Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 (redigert) LALUNA II skrev 38 minutter siden: @Grand Banks jrTrøtt i dag ? la ut link til AIS i mitt inlegg rett over deg ;-) Jeg ser ingen link @LALUNA II, kun et bilde. Er på mobil. Men litt sløv er jeg. Prøver å jobbe på kontoret, men har litt ferie igjen i kroppen. Har du bursdag @sap_2000? Gratulerer med dagen fra meg også! Redigert 4.August.2021 av Grand Banks jr (see edit history) Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
sap_2000 Svart 4.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 45 minutes ago, Grand Banks jr said: God tur videre i dag Vi er nok noen som følger deg fra kontoret og gjerne skulle vært med deg Må være kjekt å ha følgebåt takker ? gøy og trygt at folk følger med, samt å ha følgebåt 38 minutes ago, LALUNA II said: @Grand Banks jrTrøtt i dag ? la ut link til AIS i mitt inlegg rett over deg ;-) Og til deg SAP (STÅLE grattis med dagen) Takker Robert ?? Blir en litt annerledes bursdag i dag men absolutt innafor ? 4 minutes ago, Grand Banks jr said: Jeg ser ingen link, kun et bilde. Er på mobil. Har du bursdag @sap_2000? Gratulerer med dagen fra meg også! søk på Ana, evt kikk sør for bremangerlandet nå. Takker for gratulasjonen ? får feire med følgebåten litt senere Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 4.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Noen bilder til Mvh. SAP Link to post
LALUNA II Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Du hadde rett link var der ikke glemte vel å lagre endring (shit happens) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Key Freak Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Gratulerer med dagen, @sap_2000! Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
mhemil Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Nok en nydelig hentetråd Ståle! Og Gratulerer med dagen! - så får du bare gi beskjed om du skulle trenge en dekksgutt på turen til å bære fendere samt slå noen pålestikk :-). Link to post
Sjø1 Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 God tur og gratulerer med dagen Link to post
sap_2000 Svart 4.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Takker for gratulasjoner ? Varmer en aldrende sjel florø passert og mektige Alden i baugen nå Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 4.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 28 minutes ago, mhemil said: Nok en nydelig hentetråd Ståle! Og Gratulerer med dagen - så får du bare gi beskjed om du skulle trenge en dekksgutt på turen til å bære fendere samt slå noen pålestikk :-). Takker ? hadde vært hyggelig med selskap på denne turen men som vanlig skjer ting så brått at det bare er å pakke bagen og hive seg avgårde. hadde faktisk ambisjoner om en noe roligere tur med kombinasjonen grums i tankene og værmeldingene setter en stopper for det denne gangen også ser det ut til Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Nå har han dratt fra følgebåten, og klonet seg. Så nå går det unna her. Gratulerer med dagen broder...nevø.. kaviarvenn.. osv... Endelig ble det Bobåt Link to post
mhemil Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Bra, du får bare gi lyd så mønstrer jeg på raskt Link to post
Grand Banks jr Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Dobbelt-SAP! Takk for flotte bilder SAP. Jeg ser for meg å sitte på fly LALUNA II skrev for 1 time siden: Du hadde rett link var der ikke glemte vel å lagre endring (shit happens) Det har vel hendt de fleste her. Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
sap_2000 Svart 4.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Tok en kjapp avstikker innom bekjente på Sula, så videre og litt fjellveggsurfing i krakhellesundet ? Mvh. SAP Link to post
Jangul Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Gratulerer med dagen :) Gøy å følge deg på tur:) Du får bli med utpå snart...ferie fra neste uke! Link to post
Pequod Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Gratulerer med dagen, ja! Og pøs på med bilder når du har tid! Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Chilli Solbris Svart 4.August.2021 Link til dette innlegget Svart 4.August.2021 Kongebilder som vanlig!!! Grattis med dagen!! Men aldrende sjel er du langt unna å være!! Du så da ung og frisk ut når du var om bord her!! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn