john ivar Startet 23.August.2017 Del på Facebook Startet 23.August.2017 (redigert) Noen som vet hvordan selvlensingen på min scand 550 98 mod fungerer ? Nettopp kjøpt den, å da jeg rodde ut til den i dag, så var det 20 cm vann på dekk. Jeg åpnet ene luken i hekken, så det rant vann ned i skroget, da startet en pumpe som tømte skroget. Men alike vel, så står det 10 cm vann på dekk. Åpnet kranen i luken, men vannet forsvant ikke ned i sluken bak. Kan noe være tett ? Er det noen form for enveis ventil i skrogjennomføringen. Redigert 23.August.2017 av john ivar Glemte årsmodell (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bejo Svart 6.Juni.2021 Del på Facebook Svart 6.Juni.2021 Hei John Ivar. Fant du ut av drenerings problemet på scand 550? Jeg har en slik og skal bytte motor, tenker kansje vekt er viktig på motoren tiltenkt denne båten. Hilsen Bengt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.