Jump to content

webasto HL32D vil ikke starte etter bytte av dieselpumpe

Pettern1972

Recommended Posts

Ingen sikring på min, der sikringen skal stå er det satt på en sukkerbit. Men om det er samme opplegget som på den gamle volvobrenneren, så begynte ikke glødeplugg å brenne før flammevakt var byttet. Eller lettere sagt, den kunne overstyres, ved å koble sammen ledningene til flammevakt.den kunne ohmes og gav forskjellig utslag om jeg lyste på den med lommelykt 

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Pettern1972 skrev for 1 time siden:

på den gamle volvobrenneren, så begynte ikke glødeplugg å brenne før flammevakt var byttet. 

Det får jeg ikke til å stemme. Flammevakta skal stoppe brenneren i startsekvensen dersom det ikke er flamme. Det vil si at du må komme et visst antall sekunder inn i starsekvensen før flammevakta skal tre inn, og da har allerede glødepluggen gjort jobben sin. Om flammevakta ikke fungerer skal brenneren tenne som normalt, men stoppe ganske fort. Dette er beskrevet i utklipp nr. 2 som jeg limte inn. 

Kan du legge ut noen flere bilder av brenneren din og hva slags styring og montasje du har?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...