LeviCorsair Startet 30.August.2017 Del på Facebook Startet 30.August.2017 Måtte bare, fra dagens E24.no Blir ofte båtprat i lunsjen på jobb.. og for meg som har et båt-prosjekt (les for tiden hage-båt) så kjenner jeg meg godt igjen.. Men...får jo også maaange gode råd spesielt her på båtplassen.. hvertfall jeg lærer mye av dere allesammen. Så tusen takk !! Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/121361-prosjekt-levi-corsair-27-fra-1967/ http://www.leviboats.com/EN/ Link to post
Grand Banks jr Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 Kjenner meg igjen i den jeg også! - Tror vi alle har møtt eller møter en slik "Kjell". :-) Og må også si takk til forumet for å dele god kunnskap Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Havlengt Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 Grand Banks jr skrev 42 minutes ago: Kjenner meg igjen i den jeg også! - Tror vi alle har møtt eller møter en slik "Kjell". :-) Pluss at mange er en slik Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 @Joltus. Nei nei nei. Vær så snill å si at du ikke tar den tonen i denne meningsutvekslingen! Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bitteliten Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 baatplassen.no i nøtteskall Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 Lunch er bare genialt bra Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Joltus Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 Børge er forøvrig sønnen til min samfunnsfagslærer på ungdomsskolen! Han er hvertfall nødt til å ha venner som jobber på kontor i et oljeselskap! Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 mener han har jobbet i bransjen selv, fram til at han ble tegner på heltid. Sikkert mye stoff å hente... fra wikipedia: Sitat Børge Lund vokste opp i Sauda. Etter å ha tatt høyere teknisk utdannelse ved Delft University of Technology i Nederland, begynte han i 1999 å jobbe som industridesigner. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Komodo Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 Bitteliten skrev for 3 timer siden: baatplassen.no i nøtteskall ivar skrev for 2 timer siden: mener han har jobbet i bransjen selv, fram til at han ble tegner på heltid. Sikkert mye stoff å hente... Mye som tyder på det ja! Forøvrig mye kjent stoff fra kontormiljøer. Han er en reser til å ta situasjoner på kornet og sette dem litt på spissen. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.