Jump to content

LUNCH - av Børge Lund - måtte bare

LeviCorsair

Recommended Posts

Måtte bare, fra dagens E24.no :giggle::lol:

Blir ofte båtprat i lunsjen på jobb.. og for meg som har et båt-prosjekt (les for tiden hage-båt) så kjenner jeg meg godt igjen.. 

Men...får jo også maaange gode råd spesielt her på båtplassen.. hvertfall jeg lærer mye av dere allesammen. Så tusen takk !!

Capture.JPG.6b6533b464fe19d74e1872785cdf9350.JPG

mener han har jobbet i bransjen selv, fram til at han ble tegner på heltid.    Sikkert mye stoff å hente... :lol:

fra wikipedia: 

Sitat

Børge Lund vokste opp i Sauda. Etter å ha tatt høyere teknisk utdannelse ved Delft University of Technology i Nederland, begynte han i 1999 å jobbe som industridesigner.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Bitteliten skrev for 3 timer siden:

baatplassen.no i nøtteskall :wink:

:yesnod:

ivar skrev for 2 timer siden:

mener han har jobbet i bransjen selv, fram til at han ble tegner på heltid.    Sikkert mye stoff å hente... :lol:

Mye som tyder på det ja! Forøvrig mye kjent stoff fra kontormiljøer. Han er en reser til å ta situasjoner på kornet og sette dem litt på spissen.

59a6a2fddbd4f_Oljeingenirer.JPG.773a269bd682834db8363de9448f33ac.JPG

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...