Jump to content

Conway 26


Goddis77

Recommended Posts

For å få skillt pumpedelen i fra motoren så finner du en liten sprekk/åpning i skjøten mellom disse. Inn her kommer du til med en umbrakonøkkel for å løse settskruen i koblingen mellom motor og pumpe. Løser du ikke den kan du rive og slite til du ser mannen med ljåen uten å få det fra hverandre.

Link to post
Share on other sites

Kjøpte meg rett og slett en ny pumpe idag. Fant ingen i den størrelsen som den forrige, så den nye ble en god del større. Har det noe å si at den står skjevt? Den fikk ikke helt plass, så jeg satte den litt på høykant. Vil virkningen være den samme for det? Lekkasjer?

Hadde en slik pumpe som en bruker på drillmaskinen liggende. Pumpet derfor opp alt vannet fra tanken før jeg montere den nye. Gikk veldig bra :)

Link to post
Share on other sites

Hvordan den er montert har vel i grunn ikke noen betydning. Men hvis den er som min pumpe med trykkbryter i ene enden og el-motor i andre enden ville jeg montert den vannrett. En evt. lekkasje skader da ikke elektronikken, den drypper rett ned og ender i kjølen. Min var montert med motor ned og en liten lekkasje førte til rustne lagre i motoren. Var derfor jeg måtte overhale min, stod dønn fast og piffet sikringen med en gang.

Link to post
Share on other sites

  • 8 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...