Bitteliten Svart 15.August.2018 Del på Facebook Svart 15.August.2018 Jeg husker store kladder med sort tjære på strendene i Oslofjorden da jeg vokste opp... jeg husker også at jeg hadde sommerjobb på en fabrikk som brukte mye kjemikalier. Det var 20 tanker for waste på den. Tank 21 var sundet på utsiden.... der folk fiska og bada. Nå er det rettsak om hvem som har ansvar for sprengtråd i dumpa steinmasser. Før plukka unger opp denne tråden og lekte med den. Det er en helt annen bevissthet nå. Det er bra. Jeg dykker. Ser mye skit på bunnen. Også ved småbåthavner. Malingspann, pensler, plast, tau, vrak, batterier, ølbokser mm Har selv vært tankesløs på sånt, men det er det slutt på nå. Nå plukker jeg med meg plast når jeg ser den. fant denne om det tråden egentlig handler om. Det er rester etter PVC produksjon Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 15.August.2018 Del på Facebook Svart 15.August.2018 Var ute og rodde med en gammel båt på et vann. Årepinnen var veldig dårlig og endte med å knekke slik at en lite bit falt i vannet. Ungene ble kjempesinte. Den var av plast..... De lærer dette på skolen nå! Det er håp for neste generasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.