Tom Rør Svart 17.Mars.2018 Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Det ser lysere ut, men jeg lurer på om det er litt sent for isen i hjemmehavna? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 22.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Klar for båtpåske! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Mars.2018 Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Ser kos ut, Jørn ! Jeg kler av meg burkaen etterpå, stoffing og småfix i helgen, klar for vannet på mandag. Bare synd kulda kommer tilbake, men vi tror vel ikke noe på det ? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 22.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Worry II skrev 1 minutt siden: Ser kos ut, Jørn ! Jeg kler av meg burkaen etterpå, stoffing og småfix i helgen, klar for vannet på mandag. Bare synd kulda kommer tilbake, men vi tror vel ikke noe på det ? Nekter å tro på det!!!! Sees kanskje på Koster:-) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Mars.2018 Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 8 kalde i Strömstad, ha det hyggelig! Grått, med et og annet gløtt av sol- muligens. Moderat ising :-) MVH Gledesdreper'n fra Son Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Mars.2018 Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Hulda skrev 6 minutter siden: 8 kalde i Strömstad, ha det hyggelig! Grått, med et og annet gløtt av sol- muligens. Moderat ising :-) MVH Gledesdreper'n fra Son Du sitter vel fast i isen allikevel Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Mars.2018 Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Om jeg må, men jeg må ikke. Jeg er på tampen av årets influensa. Kan ikke gå ut. Dritsyk. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 22.Mars.2018 Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Påsketuren går til Leangbukta der jeg håper det blir såpass varmt at jeg får polert skroget..... hvor varmt må det egentlig være for polish? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 22.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Ser da ikke så ille ut? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Mars.2018 Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Og det har blitt betraktlig mer sol siden yr i dag morges. Bare bedre og bedre. I mai blir det helt bra. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Mars.2018 Del på Facebook Svart 22.Mars.2018 Da er jeg klar for stoffing Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 24.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2018 Førske seilas gikk til Bolærne etter litt uønsket rørleggerarbeid før avgang. 2,5 timers rep medførte litt forsinka avgang. Men nå er det ankerdram!! Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 25.Mars.2018 Del på Facebook Svart 25.Mars.2018 Her på Koster er det godt med ledige plasser og solen titter frem gjennom tåka. God påskeferie ! Tjorven Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.Mars.2018 Del på Facebook Svart 25.Mars.2018 Tjorven III skrev 56 minutter siden: Her på Koster er det godt med ledige plasser og solen titter frem gjennom tåka. God påskeferie ! Tjorven God påske til dere også ? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Mars.2018 Del på Facebook Svart 25.Mars.2018 Etter spenning vedr. is i hjemmehavn har det nå gått veien. På tur mot Strømstad nå, etter en natt på Borgen. Hyggelig samvær med Bonus og frue, som allerede hadde ligget der noen dager. Sitér dette innlegget Link to post
paulseen Svart 25.Mars.2018 Del på Facebook Svart 25.Mars.2018 Det så helt magisk ut, @Tom Rør! God tur. Her ligger båten fortsatt under presenningen, så ingen båtpåske. Får ta påskeferien på fjellet og satse på at snøen forsvinner innen rimelig tid. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 25.Mars.2018 Del på Facebook Svart 25.Mars.2018 Jeg er klar. I morgen er det utpå, så får kuldegradene komme om natta, men under min kjøl er der 3+ :-) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.Mars.2018 Del på Facebook Svart 26.Mars.2018 Venner har kjørt forbi Sætre uten å ense oss som ligger isfast en eneste tanke. Respektløst. Her blir vennelisten på FB redigert kraftig. Håper noen av dere tar turen innom Sætre og iskanten med hekkbulgene deres slik nat isen kan brekke opp. Ikke ofte jeg ber om digre hekkbølge. På vegne av alle vi som ønsker oss utpå til påsken. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Flid Svart 26.Mars.2018 Del på Facebook Svart 26.Mars.2018 (redigert) Joda, vi tenker på dere? Hvis det er vilje til å komme ut fra Sætre til påske kan dere vel ringe Per Otto og spørre om han kan hjelpe dere med litt isbryting med Gyltingen. Blir vel ikke all verden hvis dere er flere som vil til Koster... Redigert 26.Mars.2018 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2018 Er det vaskemaskin for klær i Kostersundet? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 26.Mars.2018 Del på Facebook Svart 26.Mars.2018 Det er helt topp i Skjærhalden, og snøføyke i Buskerud kan det bli bedre? Jeg bare spør? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Worry II Svart 26.Mars.2018 Del på Facebook Svart 26.Mars.2018 Lett å se hvor man har kjørt. Ikke heeelt sommer enda.. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.Mars.2018 Del på Facebook Svart 26.Mars.2018 Astor skrev for 7 timer siden: Venner har kjørt forbi Sætre uten å ense oss som ligger isfast en eneste tanke. Respektløst. Her blir vennelisten på FB redigert kraftig. Håper noen av dere tar turen innom Sætre og iskanten med hekkbulgene deres slik nat isen kan brekke opp. Ikke ofte jeg ber om digre hekkbølge. På vegne av alle vi som ønsker oss utpå til påsken. Hadde jeg visst at det var et behov for dette, hadde jeg laget tsunami utenfor Sætre på vei til Borgen på Lørdag. Jeg skjemmes for at jeg ikke selv tenkte på det. Jeg har selv hatt utfordringer med is i år, så jeg kjenner problemet. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2018 Noen som vet om det er vann på bryggene på Koster? Kostersundet? Ekenes? Sitér dette innlegget Link to post
SRC31 Svart 26.Mars.2018 Del på Facebook Svart 26.Mars.2018 På Ekenes er det ikke vann! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.