Jump to content

Påsketur 2018, blir det båtpåske og hvor går ferden?


TICORA

Recommended Posts

Worry II skrev 1 minutt siden:

Ser kos ut, Jørn ! Jeg kler av meg burkaen etterpå, stoffing og småfix i helgen, klar for vannet på mandag. :thumbsup:

Bare synd kulda kommer tilbake, men vi tror vel ikke noe på det ?

Nekter å tro på det!!!! Sees kanskje på Koster:-)

Link to post
Share on other sites

Venner har kjørt forbi Sætre uten å ense oss som ligger isfast en eneste tanke. Respektløst. Her blir vennelisten på FB redigert kraftig.

Håper noen av dere tar turen innom Sætre og iskanten med hekkbulgene deres slik nat isen kan brekke opp. Ikke ofte jeg ber om digre hekkbølge. 

På vegne av alle vi som ønsker oss utpå til påsken.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Astor skrev for 7 timer siden:

Venner har kjørt forbi Sætre uten å ense oss som ligger isfast en eneste tanke. Respektløst. Her blir vennelisten på FB redigert kraftig.

Håper noen av dere tar turen innom Sætre og iskanten med hekkbulgene deres slik nat isen kan brekke opp. Ikke ofte jeg ber om digre hekkbølge. 

På vegne av alle vi som ønsker oss utpå til påsken.

Hadde jeg visst at det var et behov for dette, hadde jeg laget tsunami utenfor Sætre på vei til Borgen på Lørdag. Jeg skjemmes for at jeg ikke selv tenkte på det. Jeg har selv hatt utfordringer med is i år, så jeg kjenner problemet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...