navid Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Sea you skrev for 1 time siden: ... Jeg er nybakt eier av P 480'n ... Åååå....For et vakkert skue. To fine klassikere fra John Bennett. Han kunne tegne båter den gutten. Hvilke årsmodeller er de? Gratulerer med båtene og god tur videre til dere begge to! Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Herlige bilder Gratulerer med flotte båter og god tur videre. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
LALUNA II Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Ais er litt på bærtur i dag kommer og går ikke feil fra white lady Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Kom oss greit gjennom Blindleia. Litt issørpe enkelte steder. Men ikke noe problem å komme igjennom. Nå drar vi mot Arendal. Og der vet jeg det er vann å få. Er noen som lengter etter en dusj ombord her nå? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Ikke hverdagskost med vinterbilder fra blindleia Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sinbad"s Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Snart fremme i Arendal ser dere der i morgen kveld,,,, en fin vintertur fra vest til sør,,,, Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Sjøbliss skrev On 9.3.2018 at 9.18: Ny båt @WGM36? Jeg holdt vel på å kjøpe din forrige før du gikk til Windy, og da var det dette som var drømmebåten. Er det ikke det lenger? Fortsatt meget fornøyd med båten, så ble oppgradering til en 37? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Snart ferdig med dagens etappe legger ved et bilde av Track for turen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Flotte bilder?? God tur videre Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 (redigert) Redigert 10.Mars.2018 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Kenneth82 Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Gratulerer med flott båt @Sea you - og takk for nydelige bilder!! Nyt turen Sitér dette innlegget Link to post
Skrujeden Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Andresh skrev On 9.3.2018 at 9.35: Hommersåk har vintervann. ca 5nm sørøst for Vassøy, så litt feil retning.... Mener bestemt at Vassøy har varmekabel i den store røde vannslangen. Hørt med de i butikken ??? Satser på at noen kanskje kan bekrefte vintervann i Tananger eller plasser som er på tur i rett retning. Vassøy har varmekabel på vannet, snakka med de rett før jul og fikk bekrefta. I tilleg ligger den inn i veggen på bua hvis jeg ikke husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Da er turen over for min del. Jeg har lært opp gutta så bra at de tar skuta videre på egen hånd. ? neida. . De er så dyktige at de håndterer skuta meget bra på egenhånd. Vi har sett litt på rutevalg videre til Stavern. De blir nok liggende her i Arendal et par dager . Været ser litt stusselig ut i morgen og mandag. Tirsdagen er bedre. God tur videre karer. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lars Sandnæs Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Takk for følget Sea you ? knall tur. Vil bli husket. God tur videre mot tigerstaden. Og ikke minst kos deg med en flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Sea you Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 navid skrev for 22 timer siden: Åååå....For et vakkert skue. To fine klassikere fra John Bennett. Han kunne tegne båter den gutten. Hvilke årsmodeller er de? Gratulerer med båtene og god tur videre til dere begge to! Jeg er ikke sikker på Sun Quest, men P480 er 95 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Sea you Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Takk for hyggelig gratulasjoner og tilbakemeldinger. Vi blir liggende i Arendal til tirsdag morgen, orker ikke å base med snø og kuling. Vi regner med å gå til Stavern på tirsdag og videre til hjemmehavn i Vollen på onsdag. Vi blir nok synlige på Marinetraffic etterhvert som Sea you. Og en kjempetakk til @Bjørn Løvjomås for god hjelp og veiledning på turen. Bjørn er en kunnskapsrik kjernekar som trygt kan anbefales når man skal hente båt!!! :) Sitér dette innlegget Link to post
Sea you Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Lars Sandnæs skrev for 15 timer siden: Takk for følget Sea you ? knall tur. Vil bli husket. God tur videre mot tigerstaden. Og ikke minst kos deg med en flott båt Takk for knall tur Lars og gratulerer med ny båt! ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 20 hours ago, WGM36 said: Fortsatt meget fornøyd med båten, så ble oppgradering til en 37? Gratulerer! ? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Sjøbliss Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 On 3/10/2018 at 7:57 AM, Sea you said: God morgen fra Kristiansan! Jeg er nybakt eier av P 480'n og dette er min første post her på forumet. Etter en finfin dag i går har vi sovet godt i Kristiansand i natt. Planen i dag er å ta det rolig videre til Arendal. Mulig vi blir liggende et par dager i Arendal pga mye vind på søndag og mandag. Her er noen bilder fra gårdsdagen Gode bilder kan ikke repeteres for ofte så vi tar en ønskereprise! Velkommen på forumet @Sea you og tusen takk for fine bilder! Jeg tok turen i vår Nor Star direkte til Leangbukta på 10 timer med lange rolige parter underveis, samt stor lunch/middag i Nevlunghavn. Gleder meg til turen videre og kos dere masse med båten. Kanskje vi ses på fjorden ? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
pacuare Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Takk for hentetråd. Så langt. Gjør ikke noe med flere bilder.... Bra at eieren er med på henteturer. Lange turer er en bra opplevelse. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Da ser jeg Sea You har kommet online ....bare å følge med ......... Sea You på marinetrafikk Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Sea you Svart 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2018 Da har vi spist frokost og er snart klar for å flytte på oss. Vi går til Stavern i dag og kommer nok til å gå mye innaskjærs. Nå først litt diesel til prinsessen så er vi snart i gang. Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2018 God tur på de siste etappene:) Gratulerer med flott skute Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Kenneth82 Svart 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2018 God tur i innspurten! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 13.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2018 God morgen! Dere må for all del ikke haste sånn på. Jeg foreslår en "snarvei" om København eller Gøteborg. Jo lengre en tur blir, jo bedre. Og husk, vi tåler alt av bilder: Gode bilder, altfor mørke bilder, bilder som står opp ned, uklare bilder, bilder i høydeformat og breddeformat, bilder av sjø og land, actionbilder............! Med andre ord, vi er altetende. Ønsker dere en fin tur videre! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.