ibizafan Startet 22.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2018 Da er ibiza 20 touring kjøpt de er mye jobb med båten dette blir en prosjekt tråd. vasking tømming av bensintank ca 180 liter gammel bensin. pussing av teak. polering voksing de henger en suzuki df 140 på båten 2008mod med defekt tilt båten har blåtskrog. dette blir et omfatne prosekt. de kommer er mer etter vært. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Dr Nelson Svart 23.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 Har overhalt en helt lik båt selv. Legg ut bilder:) Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 23.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 Hvorfor tømme tanken? Den er på 160L fullt tanket. Er den i fra ifjor går det helt greit å kjøre med. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 23.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 VANN OG BENSIN de skal være kun bensin der. har du bilder av din? De kommer ikke bilder av min enda må gjøre litt først veldig møkkete. har ikke vært vasket på noen år. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 23.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 skulle hat meg en kalesje og havnepressening er de noen som vett pris er noen som har til salgs? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Dr Nelson Svart 23.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2018 Ta bilder før vask og nør du er ferdig. Alltid gøy med før og etter bilder. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 24.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 de er ikke noe se. den skal vaskes innvendig dag. under er de havetsfestbord pølser og blåskjell. modell 99-02 modell har ikke peiling. jeg vil se bilder av din din båt dr nelson så lurte jeg på fart på båten din motor og propell. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Dr Nelson Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 (redigert) Her er bilder og en liste over hva jeg gjorde med vår båt. Ny propell 3x19x21 alu. Går i 42kn på gps med kun fører. Ny fenderlist. Renset og impregnert all tekstil og kalesjer. Byttet alle skruer med nye syrefaste Våtslipt og polert opp alt av gelcoat, inkl luken av Lexan til lugaren. Motor var ganske grei, men alt filter, anoder og oljer er byttet. Byttet vannutskiller med ny brakett og. Teaken er renset og oljet. Nå i påsken blir det ny stereo og høyttalere, Fell trådløst dødmannsknapp, samt ny dekaler. Som du ser er stripene litt hakkete og skadet. Så ny striper skal på og. Ny dekor ser slik ut. Bilder av da jeg kjøpte den. Før rens av puter Etter rens Redigert 24.Mars.2018 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Bianca Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Dette ser helt supert ut, Dr Nelson! Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza24 Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Godt jobba. Hvordan fikk du bort de hvite stripene på det blå området av skuta? Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Det var en grei skade. Men det var ikke så dypt. Våtslipet med Mirka Abralon slipepads med en DA maskin. Fra 1000 -2000- 4000 korning. Også rubbing etter det. Ble som nytt. Den blå gelcaoten er ganske tykk på disse båtene, så det er litt å gå på. Sitér dette innlegget Link to post
lectron Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Kjekk båt det der. Virkelig en av de penere av nyere båter. Gjennomført i linjene. Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza24 Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 7 minutes ago, Dr Nelson said: Det var en grei skade. Men det var ikke så dypt. Våtslipet med Mirka Abralon slipepads med en DA maskin. Fra 1000 -2000- 4000 korning. Også rubbing etter det. Ble som nytt. Den blå gelcaoten er ganske tykk på disse båtene, så det er litt å gå på. OK, takk for svar. Tenker å gjøre det samme etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 (redigert) Bare å kjøre på meg de padsene fra Mirka. Kan ikke gjøre feil. Men, det må rubbes opp igjen. Syns sånt er gøy jeg, så kan stå i timesvis. Men dette er prosjekttråden til TS så jeg legger inn årene nå, og venter på bilder fra ibizafan Redigert 24.Mars.2018 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 I prosjekt og opppussings tråder er det vanlig med bilder og dokumentasjon av før under og etter arbeid og opppussing er ferdig. Finn frem gopro`n og ta noen bilder Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Solseng Svart 24.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2018 Skal bli gøy å følge med på. Har selv en eldre 20 Touring som kunne trenge litt oppgradering, og da er det artig å finne inspirasjon i slike tråder. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 25.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 de er ikke noe se. den skal vaskes innvendig dag. under er de havetsfestbord pølser og blåskjell. modell 99-02 modell har ikke peiling. jeg vil se bilder av din din båt dr nelson så lurte jeg på fart på båten din motor og propell. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 25.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 Har nå vasket i lugaren cabin ut dekk bak. for vel ta foran i dag. har også fått fikset lukke bak. de begynner og ligne på båt. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
boble65 Svart 25.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 Prosjekttråd uten bilder.. poeng borte. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 25.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 bilder kommer båten var veldig møkete. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 25.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 vasket framdekket de begynner bli sende ut som båt. skurte teak mye møkk. de kommer bilder i løpet av påska. båten er fra 2000-2002. men er ikke noen som har en kalesje eller havnepresning å selge meg. har mal nr på kalesje. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Sørlandet2 Svart 25.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2018 Virker som detter er en tråd om en som drømmer om å ha en Ibiza.. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Har to stk så du tar feil. sørlandet2 . Har en 19 touring . og en 20 touring . 20 touring under opppussing. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 venter på varmere vær så jeg begynne oljeteaken med høvling teak sealer. må vel pusse mere. dørken inne er lakkert så jeg har tenk lakke den. de er brukt tykk olje ligner owatroll eddelolje. lurer fortsatt på om de er noen som har en kalesje og selge meg den jeg har svært dårlig. er de noen vett om kalesje fra 19 touring passer på 20 touring? bak veggen passer helt sikkert ikke. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Sørlandet2 Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 ibizafan skrev 44 minutter siden: Har to stk så du tar feil. sørlandet2 . Har en 19 touring . og en 20 touring . 20 touring under opppussing. Godt å høre. Men merkelig opppussings-tråd uten bilder... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.