Windy37GM Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 (redigert) Klor skal man ikke bruke for å bleke, bruk en grov rubbing Noe av det viktigste er rubbing og gode poleringspadder... Her er en Uttern før og etter. Ca 15 år gammel. Etter Her er bilde underveis i prosessen Redigert 25.April.2019 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Mouche Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Hvilken maskin, padder og rubbing brukte du? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Peter- Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Ok takk Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 (redigert) 3M Green først, så Rupes Medium, så Rupes Fine og 2 strøk med Maxol hardglans tilslutt. Brukt pader som var harde, medium og siste var ganske myk. Litt som kunstig pupp med silikon, normal pupp og tilslutt nesten myk som vaskefille (kompis som kommenterte hardhetsgradwn) Dette er den værste båten jeg har hjulpet :-) Redigert 25.April.2019 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Napoli Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Windy37GM skrev 2 minutter siden: Brukt pader som var harde, medium og siste var ganske myk. Litt som kunstig pupp med silikon, normal pupp og tilslutt nesten myk som vaskefille (kompis som kommenterte hardhetsgradwn) Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.