Marida Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Kjør gjennom Makøsundet når du først er der. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Her går det etter tegnet strek. ??? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Marida Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Ta bilde av streken Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Nordsiden av Brattholmen som du nå passerer er fin Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Marida skrev 15 minutter siden: Ta bilde av streken Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Marida Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Se der ja, rakaste veg. Inne om 30-45 min Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 (redigert) Solbris på vei inn til Edholmen, ser i ettertid at det var 17 timer siden Redigert 23.Mai.2018 av Marida (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Kjørt alt? Ser ut som jeg akkurat ikke rakk deg ? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Marida Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 (redigert) Komodo skrev 7 minutter siden: Kjørt alt? Ser ut som jeg akkurat ikke rakk deg ? 1 time for sent ute Komodo Redigert 23.Mai.2018 av Marida (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Så er han ankommet, ser jeg. Godt kørt - igen! Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Denne mann skuffer aldri. tar igjen av meg hatten for vel gjennomført. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Trygt fortøyd Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Ja da var enda en tur over. Flott vær og brukbart føre mesteparten av tiden. Litt rusk ble det i Langesundsbukta. Der kom bølgene veldig tett. Takk for oppdraget både @Wallin Jensen og @Marida Nå sitter jeg på Peppes pizza i Horten og må ha litt mat før jeg leter etter en buss hjem. Fant en gammel traver langs fjorden. Mon tro om denne har vært her i mange hundre år.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Komodo skrev for 3 timer siden: Kjørt alt? Ser ut som jeg akkurat ikke rakk deg ? Her går stoppene i formel 1 fart. ??? Kundene venter. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Wallin Jensen Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 En stor TAKK Bjørn for vel gjennomfør transport. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Godt kjørt som vanlig ..vært litt optatt på dagen i dag så fikk ikke fulgt helt med men ser du landet trygt Takk for turen ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
lurvetass Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Imponert som vanlig. Det er jo så effektiv båttransport at det er vanskelig å følge med på jobben. Men veldig artig å se bildene og rapportene oppover kysten. Takk for at du deler med oss Bjørn Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Hyggelig med alle som følger med og komenterer. Det swrtwr jeg veldig stor pria på. Jeg gjør jo dette for at andre skal se at det er fullt mulig å transportere sin egen båt på denne måten. Det som er viktig er å planlegge ruta godt på forhånd. Gjerne med nødhavner . Deretter kommer studering av vær og bølgevarsel. Her blir jeg aldri utlært. Ble litt overrasket over hvor krappe bølgene ble i dag enda vinden ikke var særlig frisk. Nyttig lærdom å ta med seg videre. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
OC393 Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Nok en vel gjennomført tur for Bjørn. Fikk ikke fulgt med på denne på grunn av jobb. Gratulerer nye eiere med ny fin båt. Sitér dette innlegget Yachtmaster 1989, SRC 1999, D5L 2012, D5LA 2013 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.