Maika Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Honduras skrev 26 minutter siden: Hadde jeg hatt båt med stort soldekk hadde jeg kun tillatt et par lekre leker i silicon.... Har jo det, 190W hver? Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Har en Sunseeker camargue 44. Startet ferien igår så har ikke fått blåst opp alt til det omreisende sirkuset enda Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Enhjørning av Dumdum :-) Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Hva med en elektrisk pumpe så du kan blåse den opp hver gang den skal brukes så kan den stues bort i mellom tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Knappern skrev 38 minutter siden: Har en Sunseeker camargue 44. Startet ferien igår så har ikke fått blåst opp alt til det omreisende sirkuset enda Ok, så må opp på 44, da. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Sahara Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Alt (så lenge det ikke går utover sikkerheten) er lov for å holde ungene fornøyd! Bare å dra på med oppblåsbare leker og sjørøverflagg. At det er noen griner på nesen får så være. Det er vel de samme solstrålene som kjefter på folk som ikke har tatt ned flagget fem over ni. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Helt enig, @Sahara Har kjørt rundt med hai, krokodiller og et par andre ting i tillegg. Måtte stå for å holde utkikk over dyrehagen. Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 1 hour ago, Worry II said: Ok, så må opp på 44, da. Takk Mye plass på dekk hvertfall Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Tor Arild Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Hysterisk festlig tråd! :) Vi har løst "fordekkproblemet" med en pumpe som det ble referert til over. Valgte da en toveis pumpe, slik at du faktisk suger ut luften av badelekene og får tømt dem for så og si all luft - det gjør at de lettere kan pakkes fornuftig. Anbefales. Mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Det et samme pumpa som til Zodiacen. Stor og enda større for tømming. Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Har brukt halve formiddagen på og blåse opp dette sirkuset Da skal det jaggu få ligge oppblåst en stund! Pokker og.. Der fant jeg luftmadrassen Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Ser jeg mangler en ting........ En enhjørning.... Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Nå skjønte jeg. Jeg trodde hu hadde handla til unga, men neida. Hu skal til og med ha servering utpå der. Mulig jeg knyter opp tauet snart.. Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Dæver!! Ble en bra tråd dette.. Nå har jeg bestilt enhjørning her og? Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Bitteliten Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Følger den blonde MILFen med disse enhjørningene? har en 15 åring ombord som lurer fælt på det ?? vårt oppblåsbare leketøy kom ikke med sånt. Men vi er kanskje på litt annen type båttur ? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Knappern skrev 57 minutter siden: Ja, der har du sånne silicon-leker jeg snakket om.... :-) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Bitteliten skrev 29 minutter siden: Følger den blonde MILFen med disse enhjørningene? har en 15 åring ombord som lurer fælt på det ?? vårt oppblåsbare leketøy kom ikke med sånt. Men vi er kanskje på litt annen type båttur ? Her har du den med 15-åring og hund Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Begynnte og blåse noe hinsides her pga tordenvær Flamingoen var i ferd med å forlate oss, klarte å redde den før den stakk av. Nå er den festet med rep.... Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Eureka Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Må jo gå ann å sette el-motor på de greiene der Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 On 7/11/2018 at 5:52 PM, Popeye70 said: Seilte rundt med en 2 meters krokodille («Krokofant») i noen år, til den døde. Deretter var det en ny krokodille («Krokoline») i et par år, til den også døde. Dvs far pakket den vekk og sa den døde. Nå ønskes det en diger, rosa flamingo eller enda en krokodille («Krokolille»), men jeg nekter hardnakket. Vi har allerede en Maritim-jolle og et SUP på slep, og det får være nok badeleker. Har også hatt noen krokodiller. Praktisk å heise opp i masta, lett å finne igjen båten :) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 quantumduck skrev 31 minutter siden: Har også hatt noen krokodiller. Praktisk å heise opp i masta, lett å finne igjen båten :) 10 poeng til første seilbåt med krokodille i masta! Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Tok en runde og observerte oppblåste dyr på Bolærne i dag. Flamingoer og krokodiller dominerte. Her er en Flamingo i ferd med å parre seg med en snekke??? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 3 hours ago, Knappern said: Begynnte og blåse noe hinsides her pga tordenvær Flamingoen var i ferd med å forlate oss, klarte å redde den før den stakk av. Nå er den festet med rep.... Den der var da puslete..... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Bitteliten skrev for 5 timer siden: Følger den blonde MILFen med disse enhjørningene? har en 15 åring ombord som lurer fælt på det ?? ? Dårlig skjult agenda Bitteliten ? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 1 hour ago, GeirFrode said: Den der var da puslete..... Er ikke størrelsen det kommer an på Sa brura Har faktisk plass til litt mer jeg.. Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.