Glenfiddich Startet 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2018 Denne båten står på låven og opptar plass. Men hva slags båt er det? Er den bra, bør jeg lære å seile? Er den ikke, bør den skrotes? Eller er det en sjeldenhet for entusiaster? Den er røffly 5 meter lang og av metall. Link to post
SveinHa Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Første tanken min er livbåt som noen har begynt ombygging av. Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Fjord28cs Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Ser ut til å være en livbåt under ombygging til en kahyttbåt av noe slag? Link to post
Dinamo Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 eg syns ogso at dette ser ut som livbåt, og attpåtil klinket i hop. Dette at den er klinket (nagler i alle sammenføyninger), får meg til å tru at den er svært gammel. Link to post
Hulda Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Livbåt, gammel, var utstyrt med ror og seil. Link to post
Glenfiddich Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Takk, alle sammen! På bakgrunn av svarene deres fant jeg søkeord å bruke som førte meg til en annen tråd hvor fant jeg dette: Jeg hadde for et par år sia en livbåt, den var i klinket aluminium! Forøvrig fra 1956 Samt en uorginal motor, det var en Petter diesel 12 hk. (monstrum) Den var også støpt under dørken for og få ballast nok! Angrer på at jeg kvittet meg med den! Link to post
M/S Bastard Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Det var kanskje jeg som hadde det innlegget, angrer fortsatt på at jeg kvittet meg med den livbåten Link to post
Glenfiddich Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Ja, det var deg. Hvordan ser denne ut i forhold? Er den verdt å beholde, tror du? Hva slags egenskaper tror du/dere denne har? Link to post
M/S Bastard Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Min var noe noe nyere da det så ut til og være orginalt motorfundament og akselgjennomføring. Jeg ville beholdt den orginal , eller solgt til entusiaster Egenskapene er vel som ei snekke, men trenger nok en del ballast. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn