svaberget Startet 9.August.2005 Del på Facebook Startet 9.August.2005 Hei, jeg er på utkikk etter en krybbe, eller en tegning til en krybbe, til en TROLL 20. Noen som har dette, eller kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som har? Hadde engang en krybbe til en Nidelv24 som var veldig praktisk (original Nidelv). Laget i tre og med bolter som lett lot seg ta av og på. Håper dere skjønner hva jeg mener. Sitér dette innlegget Link to post
lacy Svart 10.August.2005 Del på Facebook Svart 10.August.2005 Hei. Da jeg fikk meg "ny" båt i sommer (Scand classic 25), fulgte det med sammenleggbar krybbe i tre. Tror det er den de lager i Søgne (Songvaar Industrier) Har tegnet opp hele krybba, og laget tegning som pdf. send IM - så får du den på mail. Sitér dette innlegget Link to post
askeladden78 Svart 29.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2009 http://www.songvaarkrybbe.no/ bestillte denne selv i går til min askeladden beetle 21 foter. 1790 pluss frakt. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 29.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2009 (redigert) Eller lag den selv. Det gjorde jeg og total utgiftene kom på 750 kr Tar ikke mer en to-tre timer å sette den sammen, og det er flere her på forumet som har snekkret seg en slik OBS...såg ikke at denne var en veldig gammel post Redigert 29.Oktober.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
askeladden78 Svart 18.November.2009 Del på Facebook Svart 18.November.2009 jeg måtte tilpasse songvaarkrybben for å få den til å passe båten, kappe lengde av noen av armene på krybben, men ellers utover det er denne å anbefale:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.