Viljesterk Svart 24.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2020 Dette er jo veldig gode nyheter - må jeg ned på kne så har jeg en brøkdel å jobbe med iforhold til om jeg kan stå oppreist. Må samle så mye som mulig på plussiden før fornuften tar overhånd. Takker så meget :) Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
Stefanesai Svart 30.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2022 Artig å finne denne tråden igjen, ser at også jeg har kommentert tidligere? Jeg (vi) kjøpte da altså en Nauticat 38 i 2020 og har ikke angret et sekund???❤️? Link to post
Otto R Svart 17.April.2022 Link til dette innlegget Svart 17.April.2022 Kvalitet og mye glede med Nauticat Link to post
Arne Henriksen Svart 14.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 Fant denne tråden, kan legge inn noen bilder av min 1992 Nauticat 32. Dette er byggenummer 20, og den ble solgt ny til Frankrike. For et par-tre år siden importert til Danmark. Starten på eierskapet ble behørig presentert gjennom denne tråden, i ettertid har det blitt mye puss, fiksing og "oppgraderinger" - noen nødvendige og det meste totalt unødvendig men samma det - er jo derfor man kjøper båt? Begynner å komme seg nå, over vannlinjen ihvertfall. Digger den dekksalongen. :-) mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Steini Svart 22.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2022 flott skute :) Og velkommen i klubben! Blir spennende med nok ein båt å følge med på. Eg for min del har nett løftet båten på land, for ein liten overhaling før skuta skal kurses nordover. -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
enslagsgjest Svart 23.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2022 Steini skrev for 18 timer siden: flott skute :) Og velkommen i klubben! Blir spennende med nok ein båt å følge med på. Eg for min del har nett løftet båten på land, for ein liten overhaling før skuta skal kurses nordover. Post gjerne en oppdatering i tråden din. Liker godt å følge med på hvordan det går med dere. Jeg er en slags gjest Link to post
Steini Svart 11.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2022 @enslagsgjest Tar hintet :) -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn