Lykke R Svart 30.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2019 Sylvester skrev for 9 timer siden: Hvor lang til beregner du på turen Stavanger-Skagen, krysser dere over fra Mandal? Båten min ligger for tiden i Göteborg, så det er ikke lange turen over, ca 40 Nm. Er det fint vær på slike kryssninger, legger jeg meg i 7-8 knop (en maskin) setter på autopilot og koker kaffe, nyter turen. Blåser det opp, så drar vi på litt for å komme frem. Trives best i sakte fart, brukte 16 timer fra Lindesnes til Kärringön i fjor, på tvers av Skagerak, fin tur ! Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 30.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2019 Lykke R skrev 22 minutter siden: Båten min ligger for tiden i Göteborg, så det er ikke lange turen over, ca 40 Nm. Ja, da blir det en kortere tur en fra Stavanger Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Don Camillo Svart 1.April.2019 Link til dette innlegget Svart 1.April.2019 Kenneth82 skrev On 29.3.2019 at 17.56: @Don Camillo - Fjøløy, er det lun havn? Eller er den no-go ved vestlig vind? Og vet du noe om dybden ved kaien? (Stikker 1.7m) Ses kanskje på Kvitsøy Det skulle gå bra med 1,7 m ved kaien på Fjøløy Fort. Har ligget der sammen med seilbåter tidligere. Innløpet er utsatt for vind/ sjø fra vest og sør/vest så dette er en havn for vindstille eller østlig vind. Ja og vi treffes kanskje på Kvitsøy; bare ta kontakt om du ser en blå Nimbus med navnet "Pinta" :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.