Chilli Solbris Svart igår klokken 10:57 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:57 Hekri skrev for 15 timer siden: Dieselrør fra pumpa til dyser (de som er lett tilgjengelig) må være løse på dysene slik at vi får ut all luft av disse rørene. Dra på starter til diesel kommer frem, og skru til. Da pleier det å tenne etterhvert når lufta i dysene blir pressa ut. Hilsen gammal traktor-mekker. Må innrømme at jeg har skrudd til alt! 😳 Ville være sikker på at jeg ikke har glemt noe. Vel vel….. lurvetass skrev for 6 timer siden: Bra jobba. Nærmer seg prøvestart Fikk løftet ned ladeluftkjøleren og festet den før jeg måtte dra på jobb. Den veier mer enn nok!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
SveinHa Svart igår klokken 11:46 Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:46 lurvetass skrev for 7 timer siden: Nærmer seg prøvestart Motorstarter etter mye skruing MÅ filmes Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
index Svart igår klokken 12:02 Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:02 SveinHa skrev 15 minutter siden: Motorstarter etter mye skruing MÅ filmes Glemmer aldri din startvideo, den var legendarisk! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SveinHa Svart igår klokken 12:09 Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:09 index skrev 3 minutter siden: Glemmer aldri din startvideo, den var legendarisk! Var ikke så halvgalen den nei... over 2.5 mill visninger og er til og med vist på riksdekkende Japansk TV Utrolig hvor godt smøreolje brenner... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
index Svart igår klokken 12:12 Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:12 SveinHa skrev 2 minutter siden: Utrolig hvor godt smøreolje brenner... Ja. Og utrolig hvor spretten en gammel skipsmotor kan bli når det skjer... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Chilli Solbris Svart 22 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22 timer siden SveinHa skrev for 4 timer siden: Motorstarter etter mye skruing MÅ filmes Jeg lover!!!😁😁 index skrev for 4 timer siden: Glemmer aldri din startvideo, den var legendarisk! Skjønner godt at den ble sett over hele verden!😂😂 SveinHa skrev for 4 timer siden: Var ikke så halvgalen den nei... over 2.5 mill visninger og er til og med vist på riksdekkende Japansk TV Utrolig hvor godt smøreolje brenner... Det var fart i den der!😁😁 index skrev for 4 timer siden: Ja. Og utrolig hvor spretten en gammel skipsmotor kan bli når det skjer... Vanvittig spretten! Fløttet seg skikkelig! Det der må jo ha vært en rå opplevelse! Den ryker like mye som min når jeg starter på kalde dager!🫣🫣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
SveinHa Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Chilli Solbris skrev 1 time siden: Jeg lover!!!😁😁 Det er ikke det at jeg "ønsker" noe spektakulært men en vet jo aldri helt 100%. Kan være like imponerende om den drar i gang på et halvt sekund... Der var jo f.eks. en her på Båtplassen som opplevde at motoren sugde i seg det meste av en dorull under start uten luftfilter, det hadde jo vært flott å ha på film... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Chilli Solbris Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden SveinHa skrev for 3 timer siden: Det er ikke det at jeg "ønsker" noe spektakulært men en vet jo aldri helt 100%. Kan være like imponerende om den drar i gang på et halvt sekund... Der var jo f.eks. en her på Båtplassen som opplevde at motoren sugde i seg det meste av en dorull under start uten luftfilter, det hadde jo vært flott å ha på film... Ææææhhhh, nei! Ingen doruller eller andre papirer! Det blir start med luftfilter!!😅😅😅 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 13 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Så var kl blitt 03:30 natt til lørdag! På tide å finne senga! Men nå er et ikke mye annet en kjølevannssløyfa som skal på! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.