Chilli Solbris Svart 14 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Olepo skrev 39 minutter siden: Det er en god og viktig tanke og påminnelse, @Chilli Solbris. Våre båtrelaterte utfordringer og bekymringer blir ganske betydningsløse og nærmest skammelige når man ser litt på hva som skjer rundt om i verden for tiden. Du får skylde litt på meg, siden jeg nevnte dette med å unngå gruff i oljekanalen tidligere. Og i tillegg har du fått med deg hele 2 båtturer i dag, pluss et besøk på den riktige siden av fjorden! 🤩🤩🤩 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
KGB70 Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Jeg blir svimmel av dette her, her går det opp og ned fortere enn en jojo!! Jeg har fortsatt stor tro på at Dalen er i sikte selv det har blitt litt vel mange «Gula Humpen» på seilasen mot en reparert motor. Når du mista pipa inn i motoren ble jeg rett og slett dårlig………. Nå håper vi alle at nu går alt så meget bedre……. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 11 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11 timer siden KGB70 skrev 32 minutter siden: Jeg blir svimmel av dette her, her går det opp og ned fortere enn en jojo!! Jeg har fortsatt stor tro på at Dalen er i sikte selv det har blitt litt vel mange «Gula Humpen» på seilasen mot en reparert motor. Når du mista pipa inn i motoren ble jeg rett og slett dårlig………. Nå håper vi alle at nu går alt så meget bedre……. Jeg takker inderlig for støtten!🙏🙏 Det har vært en del berg og dalbane med denne båten ja! Men den er fortsatt fin å bo i!😂😂 Det blir spennende å se om vi rekker Dalen ja!😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.