Chilli Solbris Svart 14 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14 timer siden I dag kl 12:00 vrei @Hekri om nøkkelen! Etter litt pumping på dieseltilførselen startet motoren som forventet! Så var det store spørsmålet! Er det tett? Etter ti minutters gange er svaret JA! Det er tett! Video av oppstart kommer! Åpnes for kjølevann og diesel! @Hekri får selvfølgelig æren av å starte opp! Motor går Det sjekkes for lekkasjer! Finner ingen!🤩🤩 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Blouberg Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Den som ikke gir opp lykkes som regel til slutt. Gratulerer med vel utført jobb! Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Bonus Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Fantastisk! Dagen er reddet. Herlig. Senk skuldrene og kos dere videre Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Nå trakk jeg opptil flere lettelsens sukk! Gratulerer! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Chilli Solbris Svart 14 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Litt små hickups bare. Jeg hadde glemt å trekke til koblingen på returdiesel og en skrue på lokket over tannhjulene. De nevnte skruer og koblinger er jo selvfølgelig de mest håpløse å komme til!😵💫😵💫 Men @Hekri gir seg ikke! Jeg sitter bare og glaner!😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
cosmic Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Husket du å fiske opp den bitsen du mistet inatt? Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Grattulera,👍,godt å høyra,var forresten aldrig i tvil om att de kom til å lykkes med dette,men vegen til eit vellykka resultat kan ofte vera lang og kronglete,no fortjener samtlige i teamet ein god båttur. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Utrolig godt å høre at det er tett nå! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden cosmic skrev 43 minutter siden: Husket du å fiske opp den bitsen du mistet inatt? Jepp!!😃😃 @Hekri fikk den opp!🤩 husky dane 85 skrev 18 minutter siden: Grattulera,👍,godt å høyra,var forresten aldrig i tvil om att de kom til å lykkes med dette,men vegen til eit vellykka resultat kan ofte vera lang og kronglete,no fortjener samtlige i teamet ein god båttur. Takker så mye!!😃 Det er jammen godt at noen hadde trua! Tvilen var til tider diger hos meg!😂 Gabi skrev 4 minutter siden: Utrolig godt å høre at det er tett nå! Vi puster meget lettet ut kan du tro!😄😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Fyr opp, ta med deg to øl, å sett deg på en stille avsides plass, å så slapper du av i to dager. Ordre fra Sørlandet Ja ...forresten...gratulerer Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Bjørn Løvjomås skrev 8 minutter siden: Fyr opp, ta med deg to øl, å sett deg på en stille avsides plass, å så slapper du av i to dager. Ordre fra Sørlandet Ja ...forresten...gratulerer Tusen takk @Bjørn Løvjomås! Og ja! Ordren skal følges!!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Babord motor med dieselpumpe er friskmeldt! DET ER POTTE TETT!🤩🤩🤩 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
baatsman Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Vært litt av en reise, gratulerer. For nyte nå Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Arejane Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Godt jobba, og litt av en jobb! Har fulgt med. Ja, nå må du feire😃 Sitér dette innlegget Mh Arejane Link to post
lurvetass Svart 11 timer siden Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Dette var gode nyheter. Nå er vi mange her som er letta og får lavere puls Medisinanbefalingen fra Sørlandet høres lur ut og du bør kanskje ta med han maskinisten med abstinenser du har i motorrommet 😀. Antagelig er han ferdig behandlet nå 🤣 Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Komodo Svart 11 timer siden Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Chilli Solbris skrev 1 time siden: Babord motor med dieselpumpe er friskmeldt! DET ER POTTE TETT!🤩🤩🤩 Herregud for en innsats! Og denne mannen fortjener en klem fra skipperen Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 10 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10 timer siden baatsman skrev for 1 time siden: Vært litt av en reise, gratulerer. For nyte nå Nå skal det nytes fram til neste greie måtte dukke opp!😂😂😂 Arejane skrev 1 time siden: Godt jobba, og litt av en jobb! Har fulgt med. Ja, nå må du feire😃 Feirer akkurat nå med å ligge som et slakt på sofaen!😂😂😂 lurvetass skrev 41 minutter siden: Dette var gode nyheter. Nå er vi mange her som er letta og får lavere puls Medisinanbefalingen fra Sørlandet høres lur ut og du bør kanskje ta med han maskinisten med abstinenser du har i motorrommet 😀. Antagelig er han ferdig behandlet nå 🤣 Medisinen til sørlendingen skal etterleves og maskinisten med frue skal være med!!! Og det var noen minutter her hvor han var grundig kurert for abstinenser!😜😜 Komodo skrev 35 minutter siden: Herregud for en innsats! Og denne mannen fortjener en klem fra skipperen Ikke bare en!!!!!!!😄😄😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 9 timer siden Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Gratulerer. En grundig test må til for å bekrefte at alt er på stell. Jeg holder av en plass bak den Squadronen som ligger til babord rett etter innløpet til Rungsted, og øl er lagt til kjøling. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 9 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Tom Rør skrev 16 minutter siden: Gratulerer. En grundig test må til for å bekrefte at alt er på stell. Jeg holder av en plass bak den Squadronen som ligger til babord rett etter innløpet til Rungsted, og øl er lagt til kjøling. Takker!😃 Og det hadde vært en glede å kunne gitt flatt jern hele veien til Danmark!!!😁😁😁 Men jeg må på jobb på mandag!😳😳 Så det blir å ha en bildereise med andre denne gangen…🥺 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
leopard Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Chilli Solbris skrev for 3 timer siden: Babord motor med dieselpumpe er friskmeldt! DET ER POTTE TETT!🤩🤩🤩 Gratulerer 👍 har følt med deg takk for at du deler. Bra mann med gode venner 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 8 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8 timer siden leopard skrev 10 minutter siden: Gratulerer 👍 har følt med deg takk for at du deler. Bra mann med gode venner 🙂 Tusen takk for gode ord!😊😊😊 Det varmer!🙏 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 8 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Ikke akkurat actionfilm! Men men! Det var når vi startet!😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
KGB70 Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Endelig godt nytt!! God tur ut på sjøen!! Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Må være godt å være ferdig med karusell turen, opp og nedturer, godt det ordnet seg! 👍 Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Grom lyd, lykke til videre! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.