Chilli Solbris Svart igår klokken 00:35 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 00:35 LALUNA II skrev 53 minutter siden: Godt å høre at testuren og ble som forventet 😄😄😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
husky dane 85 Svart igår klokken 07:06 Link til dette innlegget Svart igår klokken 07:06 Godt å høyra att mykje fin tenking og hardt arbeid gav eit positivt resultat,og ein må aldrig gi opp sjølv om da kan vera fristande av og til,no må du nyta dei positive sidene av båtlivet. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart igår klokken 07:10 Link til dette innlegget Svart igår klokken 07:10 Utrolig bra jobbet av alle. Og, utrolig spennende å være med på. Gratulerer med med gjennomført jobb! Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart igår klokken 08:36 Link til dette innlegget Svart igår klokken 08:36 Har bare fulgt denne tråden fra sidelinjen og det er imponerende å se innsats og stå-på vilje uten sure miner og med god dokumentasjon underveis ...men en ting sitter jeg å lurer på: Hvor mange literglass med øl ble konsumert av MAN ingeniørene før de fant på den der o-ringen uten styretapp? Styretapp i et ovalt hull som sikrer tetning i alle lovlige posisjoner hadde løst mye... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Chilli Solbris Svart igår klokken 09:16 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:16 husky dane 85 skrev for 1 time siden: Godt å høyra att mykje fin tenking og hardt arbeid gav eit positivt resultat,og ein må aldrig gi opp sjølv om da kan vera fristande av og til,no må du nyta dei positive sidene av båtlivet. Det ble en fin dag i går! Og vi nøt den lille turen vi fikk! Og det var en enorm lettelse og en like god følelse å finne ut at det nå var tørt over alt! Bonus skrev for 1 time siden: Utrolig bra jobbet av alle. Og, utrolig spennende å være med på. Gratulerer med med gjennomført jobb! Tusen takk @Bonus! Nå håper jeg godfølelsen får litt plass igjen!!😄 SveinHa skrev 13 minutter siden: Har bare fulgt denne tråden fra sidelinjen og det er imponerende å se innsats og stå-på vilje uten sure miner og med god dokumentasjon underveis ...men en ting sitter jeg å lurer på: Hvor mange literglass med øl ble konsumert av MAN ingeniørene før de fant på den der o-ringen uten styretapp? Styretapp i et ovalt hull som sikrer tetning i alle lovlige posisjoner hadde løst mye... Takker for gode ord!😃 Det med innsatsvilje har til de grader gått i bølgedaler! Men jeg har ikke hatt noe valg! Det måtte fikses! Nytter ikke med lekkasjer hverken på drivstoff, olje eller kjøling. Jeg blir sprø av det! Så drivkraften ligger nok litt der, litt galskap. 🫣 Og helt enig!! At MAN kunne finne på en slik idiotisk løsning er utrolig! Og det er bygget om på neste versjon av motoren. Sikkert nye og edrue ingeniører!😄😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gullfisk Svart 17 timer siden Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Fantastisk ståpåvilje både på skipper og hjelpere. Synes det står respekt av at du deler både opp og nedturer underveis, og tar deg tid til å dokumentere. Får som regel aldri tid til å ta noe bilder mens jeg holder på, og hvertfall ikke når ting går dritt🤪. Håper hukomelsen er passe dårlig, så når luka i dørken er lukket og en kald en åpnet på flybridge i solen, så forsvinner den mørke delen av det raskt🍻😂. Husk du har en faktura til meg når du får tid👍. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Syntes at det var en ufattelig dårlig service av MAN og ikke låne / leie ut denne tolken til troll for en dårlig løsning på motorens tetningen. Hva ville de, ha motoren inn på et verksted? Skal man ha Man bør man tenke seg om. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Chilli Solbris skrev for 3 timer siden: Tusen takk for gode ord @Gullfisk! Jeg får gode mentale løft av tilbakemeldingene og ikke minst gode hjelpere!! 😄 Det med fakturaen hadde jeg helt glemt!😂😂 Hvor i verden er dere nå? Må ikke glemme faktura, er vel greit med litt penger inn også Er hjemme igjen etter en bortblåst ferie, og skal jobbe et par uker. Typisk med bra vær før og etter ferie🙈. Var forbi deg tidlig i uka i jakt på litt vindstille, men så ikke ut som du var i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 3 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Gullfisk skrev for 9 timer siden: Må ikke glemme faktura, er vel greit med litt penger inn også Er hjemme igjen etter en bortblåst ferie, og skal jobbe et par uker. Typisk med bra vær før og etter ferie🙈. Var forbi deg tidlig i uka i jakt på litt vindstille, men så ikke ut som du var i båten. Jeg sto sikkert i motorrommet!😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars H. Svart 9 minutter siden Link til dette innlegget Svart 9 minutter siden Vi ligger jo i Skärhamn der det er trebåtfestival og den eneste norske trebåten jeg har sett er naboen din med Sephina. Den har skilt seg godt ut her, "cabin cruiser" med flybridge i tre er vel ganske så spesielt? Nå gikk hun nettopp ut og ble behørig ønsket god tur av speakeren her over høyttaleranlegget. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.