lurvetass Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Tettære enn deg vaffal 👍🤣 Så bra, da er det bleie på og ut på tur. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 18 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18 timer siden lurvetass skrev 18 minutter siden: Tettære enn deg vaffal 👍🤣 Så bra, da er det bleie på og ut på tur. Er på tur og bleie skal av!!! 😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Jens_P Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Hold et øye med det. Har erfaring med at vulk-tape ikke tåler diesel over tid. Vulk-tape som jeg brukte til rep på sommeren var bare grøt etter vinteropplag. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Chilli Solbris Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Jens_P skrev 41 minutter siden: Hold et øye med det. Har erfaring med at vulk-tape ikke tåler diesel over tid. Vulk-tape som jeg brukte til rep på sommeren var bare grøt etter vinteropplag. Er obs på det. Dette er en tape som skal tåle diesel. Men det er uansett en rep som kun skal vare i noen uker. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Jens_P Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Chilli Solbris skrev for 2 timer siden: Er obs på det. Dette er en tape som skal tåle diesel. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
mateco Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Et lite spørsmål @Chilli Solbris Prøvde du om det var tett uten vulketape ? Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
KGB70 Svart 11 timer siden Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Tror underet har skjedd, Chilli Solbris er på tur!! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 9 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9 timer siden mateco skrev for 3 timer siden: Et lite spørsmål @Chilli Solbris Prøvde du om det var tett uten vulketape ? Nei, men det blir testet mandag. For da kan jeg eventuelt få tak i ny vulktape😁😁😁 KGB70 skrev for 2 timer siden: Tror underet har skjedd, Chilli Solbris er på tur!! Eureka!!! Undrenes tid er ikke forbi!😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
mateco Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Fjern tapen ! Det gjør vondt å se på ! Den har ingen annen funksjon enn at det hele virker idiotisk ! Jeg mener at utbedringen må anses som permanent. Nå er det O-ringen som tetter mellom han-hun kon. Hvis den lekker så vil lekkasjen trenge seg gjennom albuens hette-krage- Hetten er montert med en låsende stålstreng med et gap som vil gi åpning for en evt lekkasje. Tviler på at en vulketape vil forhindre gjennom-trenging. Men det er tross alt din båt og ditt valg! Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
index Svart 45 minutter siden Link til dette innlegget Svart 45 minutter siden mateco skrev for 8 timer siden: Fjern tapen ! Det gjør vondt å se på ! Så lenge det holder tett ville jeg ikke ha rørt noe som helst før den nye delen er på plass! Hvorfor utfordre skjebnen? Sommeren er her og nå! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.