Jump to content

Så ble det ny Solbris - Chilli Solbris - Storebro

Chilli Solbris

Recommended Posts

KGB70 skrev 12 minutter siden:

Endelig godt nytt!! God tur ut på sjøen!! :tommel_opp:

Tusen takk! Håper det blir en tur utpå i morgen!!😊😊

Sinvano skrev 10 minutter siden:

Må være godt å være ferdig med karusell turen, opp og nedturer, godt det ordnet seg! 👍

Det var en særdeles god følelse når jeg så at det var tett ja!!

navid skrev 9 minutter siden:

Grom lyd, lykke til videre! :seiler:

Skal prøve å få filma i motorrommet under full fart! Da snakker vi lyd!🫨

Og tusen takk!🙏

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Jeg må sende en hilsen til @Tor Arild, som for noen år siden nevnte at jeg burde se litt på båtplassen - han mente bestemt at det var mange flinke og kunnskapsrike båtfolk der! 

"Dette er ikke noe Facebook-gruppe."

Og det førte meg altså ned i maskin-"kottet" på MY @Chilli Solbris

Og jeg har fått treffe noen av de nevnte båtfolka som også er veldig hyggelige bekjentskap! 

Men nå seiler Chilli Solbris for egne maskiner forhåpentligvis uten ytterligere lekkasje av ymse slag. 

Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt....  men har gjort mye annet også...

Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev!

tom Cognac skrev for 3 timer siden:

Så bra at dette ordnet seg - nå får du slappe godt av og ta livet med ro (og ikke tenk at det kommer noe mer - lev i nuet!!!), godt at man har kunnskapsrike, oppofrende og GODE venner på BP :tommel_opp: :smiler: God tur :seiler:

Ja det var veldig godt! Akkurat nå ligger jeg som et slakt på sofaen! BP er ganske unik!😃😃😃

Hekri skrev for 3 timer siden:

Jeg må sende en hilsen til @Tor Arild, som for noen år siden nevnte at jeg burde se litt på båtplassen - han mente bestemt at det var mange flinke og kunnskapsrike båtfolk der! 

"Dette er ikke noe Facebook-gruppe."

Og det førte meg altså ned i maskin-"kottet" på MY @Chilli Solbris

Og jeg har fått treffe noen av de nevnte båtfolka som også er veldig hyggelige bekjentskap! 

Men nå seiler Chilli Solbris for egne maskiner forhåpentligvis uten ytterligere lekkasje av ymse slag. 

Må bare bøye meg i hatten for den hjelpen jeg har fått av deg @Hekri! Og det samme til alle andre som har bidratt! Enten innlegg og gode ord eller i form av mekking av ymse slag! Som @Komodo med den enorme kunnskapen og en herlig metalldreiebrnj!😁😁 Og @VegJoh for kunnskapen om egentlig alt mulig! Men i mitt tilfelle elektronikken!🤩

Joda! Det er på BP man treffer de rette folka!!❤️

Mvh

Chilli Solbris

Dixie 2100 skrev 1 time siden:

Godt å endelig høre lyden fra maskinen igjen, dette har virkelig vært en berg og dalbane. Gratulerer med vel gjennomført begge to.

Tusen takk!!😃😃 Ja, det er god lyd i disse dyra!!😂😂

Mvh

Chilli Solbris

For en tid tilbake fikk jeg nye (pent brukte) gir- og gasshendler inne. Så de gamle inne får plass oppe!

PS! Om noen har slike i god stand er jeg på jakt etter nytt brukt par oppe også!

De gamle er virkelig ikke pene!

IMG_0068.jpeg

Godt slitt og ikke tatt vare på. 

IMG_0072.jpeg
Så vekk med de!

IMG_0075.jpeg

IMG_0073.jpeg

IMG_0070.jpeg

det ble mye bedre med de som stod nede før! Men som sagt! Er på jakt etter enda bedre!

IMG_0074.jpeg

Mvh

Chilli Solbris

Godt å høre at det endelig ser ut som prosjektet ble fulbyrdet med suksess ... skuldrene kan senkes og båtlivet kan igjen kan nydes som det skal .. 
du får nyde helgen på fjorden å kose deg  "ENDELIG" :glorie:
Takk til dine venner som har stått på for å hjelpe deg de har virkelig fortjent en skikkelig takk ....
GOD HELG :skål_øl:

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...