Jump to content

Oksalsyre - Hvor kjøpe billig?


Honduras

Recommended Posts

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

Link to post
Share on other sites

Takk for mange innspill. Oksalsyre er tydeligvis ikke dyrt i utgangspunktet, når man får 1kg på Ebay for ca 9 pund.

 

Oppdaget en litt skummel sak. Spiste lunch med kona. Hun sitter og blar i Facebook på mobilen som ligger på bordet slik at jeg ser skjermen. Der dukker det i feeden hennes opp reklame for oksalsyre fra Maxmaling.....Samme side som er linket til over her av Bruflaat.  

Personlig har jeg ingen facebook-konto, bla. fordi jeg ikke liker å legge ut hele livet til et amerikansk firma. Men dette var litt for tilfeldig til å være tilfeldig. Så de har vel en skyggeprofil på meg, og sender reklame til fruen. Hun har ikke søkt på dette, da hun ikke visste hva Oksalsyre var engang. Tankevekkende....

Link to post
Share on other sites

Skal ikke avdramatisere. Men det er neppe noe hemmelig / ulovelig som ligger bak. Det er nok heller at det er lagt igjen cookies på en felles pc etc som er knyttet til hennes konto der du surfet, eventuelt ip adressen søket kom fra som gjør at fruen din fikk en tilpasset reklame opp i facebook feeden. Men jeg er helt enig i at det er et tankekors at de store nettgigantene sitter med enorme mengder personlig informasjon om oss. Hva vil det bli brukt til i fremtiden? Google vet jo nærmest alt om oss. Min filosofi er at alt jeg gjør og sier på nett skal tåle å legges ut hvis endag all denne informasjonen kommer på avveie.

Link to post
Share on other sites

Eika har stor tetthet i motsetning til impregnert furu som stort sett er "fos". Om du kjøper pulver kan du bare røre ut litt og litt til du får effekt nok. Terrasserens 10%: volumprosent eller masseprosent? Hos Fredriksen får du teknisk ren oksalsyre og unngår alle andre rare greier produsentene putter oppi...

Link to post
Share on other sites

På sikkerhetsbladet til Butinox terasselysner står det faktisk;

>=5, <10

 

hvilket jeg (muligens) feiltolket som mer enn fem og mindre enn ti. Hvis vi så på forskjellige produkt så er det i tilelle ikke så rart at tallene er forskjellige.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

6 hours ago, Mouche said:

På sikkerhetsbladet til Butinox terasselysner står det faktisk;

>=5, <10

 

hvilket jeg (muligens) feiltolket som mer enn fem og mindre enn ti. Hvis vi så på forskjellige produkt så er det i tilelle ikke så rart at tallene er forskjellige.

Vet ikke, ikke så veldig interessant. Sikkert endra en eller annen gang. Her er 1ste siden fra den jeg så på...

Screenshot_20191124-155204_Adobe Acrobat.jpg

Redigert av YngveKL (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...