Tom Rør Svart 25.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Avgang Arendal 06.10 Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Meget + Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Ja destination Dragsund på AIS tror jeg IKKE stemmer da går han feil vei og nå i skrivende øyeblikk er han rett ved Kr.sand Tja kanske Ny Hellesund ? God tur uansett i god været Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Jæren blir nok krysset I dag. Antar kvitsøy kan være destinasjon jeg Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Og vi venter i spenning!! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 (redigert) Bjørn Løvjomås skrev 1 time siden: Antar kvitsøy kan være destinasjon jeg Såpass ja .tror de får en fin seilas oppover i dag blikk stille her i Kr.sand i dag Redigert 25.Juni.2020 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Meldte litt med Tom ang været. Laaangt sier han.. i dag.. neida...sier jeg...😂😂😂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 (redigert) Bare en dagstur jo Men ser han måtte inn på Helgøya en tur (Ny Hellesund) Redigert 25.Juni.2020 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Likte seg tydligvis der Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Sånne båtturister som ikke kjører over 200 nm på en dag altså...😂😂😂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 25.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 He he. Vi fikk kremplass, så i dag har vi badet i kaldt vann, og skal kikke litt på land før burgeren skal til pers på apeloftet😊 Dette er virkelig en idyll. Langs fjellet med baug mot brygga👍👍👍 Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 JA da fikk du kremplassen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 25.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 LALUNA II skrev for 1 time siden: JA da fikk du kremplassen Helt klart. Det er en fordel å komme seg opp om morran 😊 Da kan man ha flaks Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 (redigert) Turen i dag var også en sann nytelse. Litt kjølig på morran, men ikke verre enn at det var ok å sitte på apeloftet. Helgøya/Olavsundet, er en skikkelig perle, så min antagelse etter å ha gått igjennom et par ganger, stemte bra. En bonus er alle restene etter aktiviteten under krigen. Jeg visste ikke at det var et fort her, så det var gøy. Planen for morgendagen er å gå til kirkehamn på Hidra. Hvis det er for ruskete utpå, får vi gå en annen plass. Redigert 25.Juni.2020 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Herlig! Det er et sted jeg har tenkt å tre inn Storebroen! Må se å få montert dregg i hekken! Dere stikker jaggu ut mange flotte løyper for oss!!😃😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gew77 Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Utrolig flott der👍 Greit å ligge på svai om man er sent ute?😁 Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
VannTro Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Kult, ser helt konge ut og litt historie på kjøpet er stas Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Tom Rør Svart 25.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Gew77 skrev 26 minutter siden: Utrolig flott der👍 Greit å ligge på svai om man er sent ute?😁 Det ligger flere på svai her nå👍 Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 26.Juni.2020 Del på Facebook Svart 26.Juni.2020 Tom Rør skrev for 9 timer siden: kirkehamn på Hidra. Anbefaler Rasvåg. Alvorlig flott. Fin gjestehavn/flytebrygge med strøm og vann. Koselig butikk i ei sjøbu, med kafé. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund 830 Svart 26.Juni.2020 Del på Facebook Svart 26.Juni.2020 Hvis dere sikter mot Kirkehavn, så må dere ta turen opp på Hågåsen. Utrolig fin utsikt og restene fra tyskerne sine byggeprosjekter. Ca 1,5km å gå fra havna. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 26.Juni.2020 Del på Facebook Svart 26.Juni.2020 det er plass til BB mot Isbua, eller stb gjestehavn med bobiler på land. liten flytebrygge, kan også ligge rett inne ved fiskemottaket. hvis ledigt blandt fiskebåtene. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
LALUNA II Svart 27.Juni.2020 Del på Facebook Svart 27.Juni.2020 Og i dag prøver han liten kuling opp jæren ..blir det så varmt at du må ha noe vind Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 27.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2020 He he. Det var deilig med litt vind i ryggen. Jeg er glad vi slapp å stampe andre veien. På vei mot Haugesund nå. Vurderer om vi bare skal lufte hunden, og ta sletta i dag, men den er vel kanskje ikke så lei i morgen hvis denne vindretningen holder seg? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.Juni.2020 Del på Facebook Svart 27.Juni.2020 Wind fra SYD i morgen så blir ikke gale over sletta det Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Fantino Svart 27.Juni.2020 Del på Facebook Svart 27.Juni.2020 (redigert) Ta Sletta og stikk innom nyåpnede Kuleseidkanalen på Bømlo. Kul plass! (Kanalen er ikke nyåpnet da, men gjestehavna) Redigert 27.Juni.2020 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.