SveinHa Svart 21.September.2005 Link til dette innlegget Svart 21.September.2005 Så dra til Rogaland for å se på denne: Myra 22 fot Sjark <{POST_SNAPBACK}> ...men.... har ikke den FEIL Sabb da, Walter_S???? 4-sylindret.... det er vel Mittibushi! Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Walter_S Svart 21.September.2005 Link til dette innlegget Svart 21.September.2005 ...men.... har ikke den FEIL Sabb da, Walter_S???? 4-sylindret.... det er vel Mittibushi!He-he - Joda, SveinHa! Det stemmer det, men det går jo an å kompromisse litt......... :o) Kan vel hende at Mitsubishi er bra motorer. Dessuten har jeg nok fantasipenger igjen til å la et verksted ta en komplett overhaling, serr'u...... - og ta all servicen, en gang pr år i 5 år fremover! Alternativt, kjøpe en brukt, ferskvannskjølt 2G - overhale den (ville jeg gjort selv, sammen med "gjengen" min), sette på tørr eksos for "Lyden av Norge" og så kost meg "glugg-i-hjæl" Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
alnorbåt Svart 21.September.2005 Link til dette innlegget Svart 21.September.2005 Er enig med Walter ,ville ha betalt ned lån,og så ville jeg funnet et strøkent eksemplar av en Viksund 31,combi,kjempebåt for hobbyfiske,samt en stor turbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 21.September.2005 Link til dette innlegget Svart 21.September.2005 Hvis jeg hadde vunnet 1 mill, ville det blitt en regattabåt deluxe, en x99 eller en banner 30 kanskje, det er gøy å drømme seg bort eller kanskje det ville blitt noe helt annet det skal bare gå som et helvette.... Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 21.September.2005 Link til dette innlegget Svart 21.September.2005 Som om jeg skulle sagt det selv. Fariline 40 Targa synes jeg er litt trang i cockpit pga "belly garage".F34 byttes neste sesong ut med en ny F37 Targa. Det blir spennende. Men Windy 37 er hakket vassere synes jeg <{POST_SNAPBACK}> Ja Targa 40 hadde vært bedre uten garagen. Blir spennendse og se 37 foteren tilbake. Er enormt med Windy 37 til salgs ute i Europa, men det er så og si kun 2x KAD44. Men gode kjøp kan man gjøre i hvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.September.2005 Link til dette innlegget Svart 21.September.2005 Er enormt med Windy 37 til salgs ute i Europa, men det er så og si kun 2x KAD44. Men gode kjøp kan man gjøre i hvertfall. <{POST_SNAPBACK}> Enormt er vel kanskje litt drøyt å si - Windy lager 15-20 slike båter i året. Men båten har jo vært på markedet noen år. Ny båt leveres nå med 2xD4 260. KOB har jo W37 med 2xKAD 300. En nabo av meg i havna har en W37 HT med 2xKAD 44, og han er kjempefornøyd. Forøvrig kommer det en stor facelift på W37 i 2006 med helt nytt interiør, nye puter ute, nytt dashborddesign etc etc. Nye interiøret blir omtrent som dette: Mange stil elementer er hentet fra W58 Zephyros Standard i W37 blir bla gasskomfyr og fjærmadrasser i sengene. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 21.September.2005 Link til dette innlegget Svart 21.September.2005 Hade lossat förtöjningarna redan i eftermiddag......... 1 000 000 NOK * 1,17 = 1 170 000 SEK använt 170' på utstyr Watermaker+radar+kortbölge+lite segel.... 1 000 000 / 150 000 = approx 7 års segling hade varit tilbake 2012 !!! när kommer pengarna At-le <{POST_SNAPBACK}> Som jeg skulle sagt det selv. Helt enig med Gunga Din. Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Skipper Worse Svart 22.September.2005 Link til dette innlegget Svart 22.September.2005 Standard i W37 blir fjærmadrasser i sengene. <{POST_SNAPBACK}> Ja, det var i alle fall en stilig høvlebenk!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 22.September.2005 Link til dette innlegget Svart 22.September.2005 (redigert) Ja, det var i alle fall en stilig høvlebenk!! <{POST_SNAPBACK}> Man får bra komfort på slike madrasser sier Windy. Mulig de har fått klager på skumgummien de brukte før Redigert 22.September.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 22.September.2005 Link til dette innlegget Svart 22.September.2005 Seriøst: En mill + selge Hangarskibet + trygling om lån i banken = Fairline 50. Man må jo være merketro. ..... <{POST_SNAPBACK}> Hadde denne vært no'? M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Skipper Worse Svart 22.September.2005 Link til dette innlegget Svart 22.September.2005 Hadde denne vært no'? M/Y Ellen Marie <{POST_SNAPBACK}> Ja, absolutt, selv om det finnes andre eksemplarer som er mer estetisk tiltalende. Får se hva som skje på lørdag. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
NilsPils Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Her er prosjektet mitt. Har ikke vunnet en million, bare later som. Har kommet til en fase i livet da en ikke lenger bør vente, men få virkeliggjort drømmene NÅ. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
PanPan Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Ja, absolutt, selv om det finnes andre eksemplarer som er mer estetisk tiltalende. Får se hva som skje på lørdag. <{POST_SNAPBACK}> I tilfelle det går skeivt på lørdag, her tilbys en 38 fot Fairline til pris kr. 1,- http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...83&pos=6&tot=57 Men fort deg, Skipper_Worse før Baatdilla får snusen i dette! Han er kjent for å ha flere baller i lufta på en gang! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Grei båt med litt arbeid for 160 000 står det i teksten. litt arbeid? Alt er relativt. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Han som tror at han skal få 160000.- for denne må være så god til å tro at det er nærliggende å anta at han er prest. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Batdilla Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 I tilfelle det går skeivt på lørdag, her tilbys en 38 fot Fairline til pris kr. 1,- http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...83&pos=6&tot=57 Men fort deg, Skipper_Worse før Baatdilla får snusen i dette! Han er kjent for å ha flere baller i lufta på en gang! For sent. Jeg observerte denne for 4 dager siden - Jeg fant.... Men denne ville ikke vært aktuell i noe tilfelle for meg. Har ikke nok tilgjengelig tid til å gå løs på et slik prosjekt. Riktignok står det oppgitt pris til kr. 1,-, men leser man beskrivelsen av objektet står det høystbydende over 160' eksklusiv motorer og overbygg. Nei, denne kan noen andre få kose seg med . Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Er vel ikke utenkelig at det er denne.. http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article5502.ece Kan bli en fin skjærgårdsjeep? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Det kunne jo forresten vært en vant 7,5mill... http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...60&pos=4&tot=95 Sitér dette innlegget Link to post
Coronet27 Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Jeg tenker ikke så mye på hva jeg skal vinne, men heller på hvordan jeg skal unngå å tape. Å vinne en million er som å gjette et telonnummer til en tilfeldig utvalgt person i Norge. Sløsing med tankene Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Er vel ikke utenkelig at det er denne.. http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article5502.ece Det var nok den, ja. Ocean Pearl het hun, om jeg ikke hugser feil. Og altså Hangarskibets efterfølger. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
sap_2000 Svart 23.September.2005 Link til dette innlegget Svart 23.September.2005 Det kunne jo forresten vært en vant 7,5mill... http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...60&pos=4&tot=95 <{POST_SNAPBACK}> Noen som kjenner igjen navnet på båten, da....? Bare husk å spørre om den har hatt noen form for ''lettere landberøring'' før Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bitteliten Svart 24.September.2005 Link til dette innlegget Svart 24.September.2005 Ja, absolutt, selv om det finnes andre eksemplarer som er mer estetisk tiltalende. Får se hva som skje på lørdag. <{POST_SNAPBACK}> Åssen gikk det Worse?Denne F50'en ligger i kanalen i Moss i helgen, tvers overfor Astor. To speidere er beredt - bare si i fra du så tar jeg med kameraet og Hamar sjekken din Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Han som tror at han skal få 160000.- for denne må være så god til å tro at det er nærliggende å anta at han er prest. <{POST_SNAPBACK}> Jeg ville aldri betalt det men hva er egentlig verdien av et skall ? Det må jo være verdt noe det og ? Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 (redigert) Minor 34 WR Deilig WR båt, har ikke sett den live (skal vises i Bergen i febr), men den ser veldig bra ut og har 3 kabiner! MEN, hvis jeg virkelig vant en 1 mill hadde jeg brukt pengene på håndverkere som kunne pusse opp huset mitt (som jeg ikke har overtatt enda). DA hadde vi fortsatt kunnet bruke like mye tid i båten. Er redd det blir tøffe prioriteringer fremover når vi overtar et, skal vi si noe umodernisert hus... Link til Video av WR 34 i 40 knop Redigert 25.September.2005 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Krapyl Svart 25.September.2005 Link til dette innlegget Svart 25.September.2005 Jeg ville aldri betalt det men hva er egentlig verdien av et skall ? Det må jo være verdt noe det og ? <{POST_SNAPBACK}> Ja det er det så absolutt. Men denne er ikke verdt 160k dersom overbygget er vekk og alt brukbart er fjernet. For en som skal lage seg en arbeidsbåt e.l. er den et godt utgangspunkt til ca 10k. Tommelfingerregel, plasten i en konvensjonell plastbåt koster 45-50 kr/kg. ny båt. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.