Jump to content

Fra Livbåt til "Yacht" M. Bilder

Smeigevær

Recommended Posts

OWL skrev 16 minutter siden:

Nei;) Jeg ser etter en livbåt!

Hvis du vil nyere type er det vel flere firmaer som selger utrangerte livbåter. 

enslagsgjest skrev for 2 timer siden:

Skulle ha gått til Specsavers? Dette er jo en Sandvik med 0% likhet med prosjektet her i tråden.

Skjønner kommentaren din, og forstår like lite som deg når jeg jeg åpner linken. Men jeg er 99,8 % sikker på at det var en annonse med trådstarters båt jeg linket til den gangen, ellers hadde vel noen kommentert det før nå... 

Korsfjord skrev 41 minutter siden:

Men jeg er 99,8 % sikker på at det var en annonse med trådstarters båt jeg linket til den gangen,

Støtter deg i det. Jeg åpnet annonsen den gangen og kan bekrefte at det var det omtalte livbåtprosjektet som ble annonsert til salgs. 

enslagsgjest skrev On 12.6.2021 at 20.22:

Hvis du vil nyere type er det vel flere firmaer som selger utrangerte livbåter. 

Vet du hvilke selskaper som selger livbåter som er utrangerte?

Brigg skrev On 12.6.2021 at 21.30:

Støtter deg i det. Jeg åpnet annonsen den gangen og kan bekrefte at det var det omtalte livbåtprosjektet som ble annonsert til salgs. 

Dette kan skje ved at selger oppdaterer annonsen underveis. Superludotriks på Finn.no. Man kan faktisk bytte hele innholdet ved hver oppdatering, og slipper da å betale for flere annonser😉

enslagsgjest skrev for 7 timer siden:

Hei hvordan går det med prosjektet? 

Såg denne på finn, og dette var en ganske vellykket "livbåt til yacht" ombygging:

https://www.finn.no/226466822

Den ligger på Flekkerøy fortsatt hvis jeg ikke husker feil.

Interessant å bruke vannjet som fremdrift 😊