Lazy days 2 Startet 14.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2005 Ville bare teste hvor bra ordet sex selger i forhold til antall visninger her på forumet. Kan sex være like spennende som båtrelaterte nyheter eller anbefalte båtlinker. Har mine sterke tvil. Sitér dette innlegget Link to post
`Laffen Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 hrmpf... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Pirrende overskrift til tross, sett OT foran du slik at det ikke skaper "harme", ok ? Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 trekkplaster???????????? hehe Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
CB. Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
nimbuster Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Båtmagasinet hadde for noen år siden er test av endel båter i størrelsen 25-30 fot. Temaet var nettopp sex i båt, og om det var mulig å få til i de testede båtene. Svaret var ja, men ikke uten videreverdigheter..........vinneren/en av de "gode" båtene var Nidelv 26, en båt jeg forøvrig hadde på den tiden. Jeg kan bare understreke at båten var helt ok, også til den bruken.....De siste årene har størrelsen på båten økt og aktivitetene minket..... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Alt jeg har å si til det spørsmålet, er ja takk, gjerne, any time. De siste årene har størrelsen på båten økt og aktivitetene minket..... Hm. Det må være en bivirkning av medisinen mot 3-fots-syken?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Barsk IV Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Med Barsk I på 3300 kg. ristet det i masta! Med Barsk II på 4900 kg. rister det ikke! mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Nei, har vi ferie , så har vi ferie. (ikke noe sex da) Sitér dette innlegget Link to post
hschrde Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Planlegger STOOOR seng i Hankøfjord! Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 ..........vinneren/en av de "gode" båtene var Nidelv 26, en båt jeg forøvrig hadde på den tiden. Vi har da bare plass til fem eller sju Lykkelig eier av en 26 Nidelv Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Dette er omvendt av størrelsen på båten. Dessto større båt, desto eldre er man og mindre sex har man! Hilsen Klikk, som for tiden ikke har noen båter over 15 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Alt jeg har å si til det spørsmålet, er ja takk, gjerne, any time. Hm. Det må være en bivirkning av medisinen mot 3-fots-syken?? Husker jeg rett gikk du fra 25 til 40 fot i et jafs. Jaja - sånn kan det gå Med Barsk I på 3300 kg. ristet det i masta! Med Barsk II på 4900 kg. rister det ikke! mvh Barsk II Og det er ikke alderen/fysikken som gjør utslaget? Hilsen Bitteliten som tar 7 fot i slengen og snart er det stopp.. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Vet ikke om størrelsen har så mye å si ..... men en del "testing av sengekøye" har det blitt i både denne (selv om den var på land...), og forrige båten. Må man, så må man. Kan faktisk si den kan til tider være bedre enn hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 (redigert) Kan faktisk si den kan til tider være bedre enn hjemme. Kanskje det er "hekkbølgene" som hjelper til "Kan det ikke komme en Scand 29 forbi" Redigert 14.Oktober.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Fan å mye pervo folk! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Jeg får en stadig beskjed på skjermen, om at batteriene på musen er dårlige Enda at jeg skiftet de for 14 dager siden, hva det kommer av vet jeg ikke Sitér dette innlegget Link to post
hschrde Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Hehe - med trefotsyken kommer kanskje andre syker? Slik som at med alderen får man flere gode venner og så videre... Say no more! Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Jeg får en stadig beskjed på skjermen, om at batteriene på musen er dårlige Enda at jeg skiftet de for 14 dager siden, hva det kommer av vet jeg ikke Feil mus? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Jeg får en stadig beskjed på skjermen, om at batteriene på musen er dårlige Enda at jeg skiftet de for 14 dager siden, hva det kommer av vet jeg ikke Klam i hånda kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
JoK Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Jeg får en stadig beskjed på skjermen, om at batteriene på musen er dårlige Enda at jeg skiftet de for 14 dager siden, hva det kommer av vet jeg ikke Ikke godt å si hva det betyr, så det er vel best at du holder deg på musematta . JoK Sitér dette innlegget Link to post
hschrde Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Hmm... Er det ikke sånn at med trefotssyken så kommer andre syker? Slik som at når man blir eldre så får man mange flere gode venninner... Så sengeplass bør man vel ha? Say no more! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Jeg får en stadig beskjed på skjermen, om at batteriene på musen er dårlige Enda at jeg skiftet de for 14 dager siden, hva det kommer av vet jeg ikke Forsiktig, det kan være den fryktelige musesyken. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 Forsiktig, det kan være den fryktelige musesyken.skulle ønske det ble en epedimi Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 skulle ønske det ble en epedimi Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.