Jump to content

Sex i båt


Lazy days 2

Recommended Posts

Når vi først prater om sex, husk Gabor

 

Forskjellen på kvinner i flere alderstrinn.

 

 

- 8 - Du legger henne i seng og forteller henne en historie.

- 18 - Du forteller henne en historie og tar henne med til sengs.

- 28 - Du trenger ikke å fortelle noe historie, og tar henne med til sengs.

- 38 - Hun forteller deg en historie og tar deg med til sengs.

- 48 - Du forteller en historie for å unngå å gå til sengs.

- 58 - Du blir i senga for å unngå å høre hennes historier.

 

Og ett lite sitat fra en av de mer kjente kvinnene i verden.

 

"I am a marvelous housekeeper. Every time I leave a man I keep his house."

 

- Zsa Zsa Gabor

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Jeg får en stadig beskjed på skjermen, om at batteriene på musen er dårlige :confused:

Enda at jeg skiftet de for 14 dager siden, hva det kommer av vet jeg ikke :lol:

Er dette bare når du leser denne tråden Bastard? :lol:

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Denne tråden burde jo hatt en link til tråden om ballast! :lol:

 

Hvor skal ballasten plasseres for å unngå den helt store bevegelsen?

Er det best på tverrs eller på langs? :wink:

 

Gleder meg til sommeren, og "ny" båt med AC og forkabin som skal testes ut.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Sex og båt er vel bare med å piffer opp spenninga litt det vel , ser jo på nabobåtane (folka) om detta har gått bra eller ei . Er jo dem som gir f... da .Sto opp ei natt da vi lå på ei øy med flere båter, sov dårlig så tenkte at en kaffekopp og en røyk er like greit . Da jeg kom ut i cocpit stoppa jeg kjapt opp , da vi lå longside med en mye mindre å lavere båt og dem ga f... det var paytv . Dem må jo ha sett meg , men brydde seg lite om det jeg også foresten var jo i min egen båt jeg så . Dem hilsa med et småflaut blikk ned i dørken dagen derpå , men pytt pytt ..

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

uttalelse fra det engelske underhuset:

 

det er med skattelettelser som med sex:

"de som prater mest om det har minst å fare med."

 

så var det det med størrelsen på båter da,....

 

stor båt gir store muligheter men "driven" er like heftig som det som er igjen i lommeboken etter at avdragene er betalt??

 

liten båt gir "kjempedrive" uten muligheter?

 

nå, hva blir idealstørrelsen?

Redigert av The Scrutinizer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

30 fot.

Suzuki

:yesnod::yesnod:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Forhengvarianten duger ikke. Dessuten må det være en viss takhøyde da.

Med fare for å gjenta meg selv, noe som skjer oftere og oftere etter hvert som alderen blir mer fremskreden, så skal jeg ha slått fast en gang for alle at det eneste saliggjørende er en kongelig akerlugar. Basta. :smash: Mye bedre for nattesøvnen også.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

det eneste saliggjørende er en kongelig akerlugar. Basta. :smash: Mye bedre for nattesøvnen også.

Tja - om denne lugaren er foran eller bak er vel skitt samme. Så lenge senga er brei nok og takhøyden respektabel. Også bør jo senga ha skikkelig fjærmadrasser
Link to post
Share on other sites

For en gjeng treiginger!

 

Det er da ikke antall fot som gjelder, men antallet steder.... ehhh, rom/kott/muligheter som gjelder, med og uten tilstrekkelig takhøyde

 

:lol::lol:

 

Og jeg som i mitt hue trodde lettjolla ble brukt til "barnevakt", slik at man engang ikke trenger forheng som bitteliten er inne på ???????

 

(tydligvis fredag i dag :rolleyes::lol: )

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...