Jump to content

Sex i båt


Lazy days 2

Recommended Posts

skulle ønske det ble en epedimi :lol:

Mnja for meget av det gode kan jo være skadelig nok, det, se bare hva tre-fots-syken (eller syv-fots-syken) fører til; skal vi ha en epidemi av musesyke i tillegg å kan det fort bli ville tilstander! Men herlig kunne det jo absolutt ha vært ... :eek:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Mntjaaa... Horn e no bein da... Å beina blir sekkert stivar! Det e det som e mellom dæm som kanskje bli slakar me åran.

 

Hørte et dikt her om dagen; Passer til årstiden: (OG denne sprø strengen!)

 

Når bladene fra trærne faller

Og pipen på gamle kaller haller

DA er det høst i Norge

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Mnja for meget av det gode kan jo være skadelig nok, det, se bare hva tre-fots-syken (eller syv-fots-syken) fører til; skal vi ha en epidemi av musesyke i tillegg å kan det fort bli ville tilstander! Men herlig kunne det jo absolutt ha vært ... :eek:

Hmmm, ser at der er flere som etterlyser muse-epidemi, har dere ikke det altså???

 

For et aldeles trist liv dere må føre :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Kunne prøve meg på en (moralsk) "dette er vel -vel off-topic, men sannheten for min del er at sjølivet inspirerer. Om det er svabergene, solnedgangene, diesellukta eller anderledesheten som er det viktigste, har jeg ikke tenkt så mye på. Kanskje det er spenningen knyttet til til-legging (tydelig kjønnsrolle-mønster), VP-ens ve`og vel eller strømforsyningens. Min kone er svært negativ til gjestehavner, for å si det sånn.

Link to post
Share on other sites

I campingverdenen pleier man å felle ned radioantenna for å unngå at naboene klapper takten. Kanskje et tips til dere med lange VHF pisker.

Ja hensyn må man ta. Husker i gamle dager - 32 fot Laurin Koster - familie og tre barn (i verste alder) ombord på 5 ukers ferietur - og skikkelig uheldig med været. Jeg mener - det var fint vær og mye vindstille - og da blir det ikke mye man kan foreta seg nattestid uten at hele båten hører/merker det.

Heldigvis - husker det tydelig enda - opplevde vi en natt med en skikkelig kuling i Løgstør. Når alt uler - og masten uansett står og pumper hele natten (hadde med vilje ikke hengt opp fenderen som kunne forhindret dette) da var det endelig fritt frem for vise hvor stor pris vi satte på hverandre uten at barna "tok skade" av det.....

 

FredT

Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...