Jump to content

Sex i båt


Lazy days 2

Recommended Posts

Jeg synes jaggu at det er en manns plikt å holde liv i denne tråden ved å si at......nå går jeg å legger meg og holder liv i denne tråden....og i morgen har jeg mange båtrelaterte ting&tang å fortelle om .....osv..... :wink::cheers:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Jeg synes jaggu at det er en manns plikt å holde liv i denne tråden ved å si at......nå går jeg å legger meg og holder liv i denne tråden....og i morgen har jeg mange båtrelaterte ting&tang å fortelle om .....osv..... :wink::cheers:

Kan du ikke heller fortelle om hva du gjorde når du la deg. :lol::lol::lol:
Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...
Erfaringen med kvinnelige små bekledningsgjenstander er begrenset skjønner jeg ;-))

 

FredT

 

Alle kan ta feil kl 01,55 om natten :sleep:

 

 

En brystholder, ofte omtalt ved forkortelsen BH (skrives også behå), er et klesplagg for kvinner. Plaggets formål er å støtte opp kvinnens bryster.

En brystholder kan være en del av en kvinnes undertøy, men den kan også være en bekledning som brukes synlig

Redigert av power (see edit history)
Link to post
Share on other sites

En brystholder, ofte omtalt ved forkortelsen BH (skrives også behå), er et klesplagg for kvinner. Plaggets formål er å støtte opp kvinnens bryster.

En brystholder kan være en del av en kvinnes undertøy, men den kan også være en bekledning som brukes synlig

Kan fåes i to versjoner: Push-up og push-down!

Link to post
Share on other sites

Kan fåes i to versjoner: Push-up og push-down!

 

Push down kommer av seg selv, det eneste som kryper oppover på en kvinnekropp med alderen er nok tannkjøttet

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...