tom-ass Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Fytti så mye bedre Bavaria trådene går enn denne sex i båt tråden.Dette forumet er sykt. Jeg konventerer til campingvogn. Ha det. Her er Campingforumet! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Lazy days 2 Svart 27.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2008 Takk. Det første som møtte meg var "Hvilken grilldress er best? Ellers har forumet samme form som båtplassen så da kjenner jeg systemet. Da er det bare å få henger til båten så er jeg i gang. Sitér dette innlegget Link to post
Tommelise Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Ikke ment å være nedlatende til daycruiserklassen jeg har bare aldri forstått poenget med å få soverom på kjøpet ombord i 16-22 fots båter hvor man heller kunne prioritert sitteplasser eller solsenger. Dog kan det være greit med tak over hodet og ikke bare solseng hvis man "hygger seg" en dag på fjorden....man vet ikke når en svære ferger kommer sigende..... Nå har vi en kjekk liten Askeladden Invader (17-18 fots), og grunnen til vi valgte heller å ha tak over hodet istedenfor en bowrider er fordi vi har to barn, og disse barna syns det er utrolig koselig å ha et lite krypinn for å lese i blader, spille gameboy osv på litt lengre turer. Har vært kjempegreit å ha den plassen når det plutselig har kommet litt regnvær, ungene legger seg godt til rette i hula og ser på film og er kjempefornøyde. Minstejenta har tidligere også tatt seg en liten lur på dagen der inne, så jeg ville ikke valgt denne båten bort mot en helt åpen løsning. I tillegg er det greit at man faktisk kan velge å overnatte i dette krypinnet på en helgetur, jeg og mannen har overnattet der to netter og det gikk greit, ikke noe luksus akkurat, men helt ok. Men er man på tur så er man på tur, kan ikke være så kresne da. Når det kommer til sex i båt så har det lite å si hvor stort krypinn båten har eller hvor god senga er, man kan da fint ha sex på dekk , det er da bare fantasien som setter grenser. Og det er ingenting som er bedre enn sex ute i det fri. Sitér dette innlegget Link to post
Frikar Svart 28.November.2008 Del på Facebook Svart 28.November.2008 Tommelise Når det kommer til sex i båt så har det lite å si hvor stort krypinn båten har eller hvor god senga er, man kan da fint ha sex på dekk , det er da bare fantasien som setter grenser. Og det er ingenting som er bedre enn sex ute i det fri. Helt enig( selv om kona ikke er det alltid :nono: ) Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 28.November.2008 Del på Facebook Svart 28.November.2008 For oss har båten alltid vært et yndet sted for seksuelle utskeielser...og er det fremdeles, selv om kanskje hyppigheten har avtatt de seneste årene. Båttypen og plass ombord har vist seg å være helt underordnet. Som Frikar er inne på.....uteplassen er alltid god å ha! Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 28.November.2008 Del på Facebook Svart 28.November.2008 Nå har jeg endelig skjønt dette akterspeilet! Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Dreamer Svart 28.November.2008 Del på Facebook Svart 28.November.2008 Hemmeligheten med sex i båt er å kunne utnytte hekkbølgen .. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 Det er om å gjøre å benytte enhver anledning --- selv når man skal ankre opp, skal man være klar! (bildet er skamløst lånt fra boatered.com) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
GeirT Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 Engelskmennene har noen fine uttrykk... De sier at dårlig øl kan beskrives som å ha sex i båt - "fucking close to water!" Den der gallionsfiguren har ingenting framme i baugen å gjøre S.Worse. Både positur og lokasjon kan bare beskrives som perfekt Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Lazy days 2 Svart 30.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2008 Kan du være så grei å gå frem å se at ankeret går greit opp. Må bare lufte ankeret litt. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 30.November.2008 Del på Facebook Svart 30.November.2008 Engelskmennene har noen fine uttrykk... De sier at dårlig øl kan beskrives som å ha sex i båt - "fucking close to water!" Den der gallionsfiguren har ingenting framme i baugen å gjøre S.Worse. Både positur og lokasjon kan bare beskrives som perfekt Geir Var det ikke noe slikt som "American beer is like making love in a canoe, fucking close to water"? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 4.Desember.2008 Del på Facebook Svart 4.Desember.2008 Jo, Bud eller Budweiser..... Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 4.Desember.2008 Del på Facebook Svart 4.Desember.2008 Var det ikke noe slikt som "American beer is like making love in a canoe, fucking close to water"? Dette er vel litt off topic, men jeg føler det her er på sin plass med å fremføre litt "voksenopplæring" innen kulturlivets perler, nemlig kunnskapen om Monty Pythons uforglemmelige sketsjer. Uttrykket kommer fra en opptreden de hadde i Hollywood Bowl, hvor de spiller Australske professorer som synger The Philosopher's Song, men som først utrykker sin oppriktige mening om amerikansk øl: Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
submiss Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Sex i robåt - et økende problem? Er av hva man leser her, et mer og mer utbredt fenomen i Ryfylke Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
2nd Trikker'n Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Huff da! Her må det et regelverk til - i hvertfall en avgift! I det minste må et signalflagg designeres. Kanskje to? Jeg tenker en ekvivalent til "H" og "G" Har los ombord - Trenger los ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Undertøy hengende på åregaffel er sikkert et mer enn godt nok signal.... Men problemet med slike signal er vel at det kan tilkalle oppmerksomhet som de "roende" ikke ønsker. Er det noe galt i dette forresten? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Hva med bena i åregaflene da? Det må vel være et greit signal. Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Akkurat no er det 11 med(lemmer) og 2 gjester som leser dette emne! Sei vel alt ;) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Jeg tenker en ekvivalent til "H" og "G" Har los ombord - Trenger los ombord. - Ja, to signaler med betydning h.h.v. "Har kos ombord" og "Trenger kos ombord"... Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Det må være dårlig med hotellrom i regionen siden en må benytte robåt til den samfunnsnyttige aktiviteten Og uten noe underlag. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Miss Amalie Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 ...... hæææ? Så ukomfortabelt betyr dårlig sex? Fydda, da er vi unormale som bare det Trappa i selbåten har både håndtak og støtte Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
benq Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Var det ikke "Odd Børresen" som elsket på fordekket med kona mens han seilt slør???? Når du ser at "Windexen" begynner å røre seg i stilla, da skal man ikke gå dit ombord på kaffebesøk. Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Vet ikke om han har gjort det ennå, men i sangen tror jeg det het: "En ting skal jeg gjøre før jeg dør; elske med kona på fordekk mens vi seiler slør." (Han er forøvrig skilt.) Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Bitteliten Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Vet ikke om han har gjort det ennå, Om han ikke har gjort det ennå ser det vel ut til at det begynner å bli på tide... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Tror ikke han har gjort det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.