Jump to content

Sex i båt


Lazy days 2

Recommended Posts

Mannen syntes sexlivet begynte å bli litt kjedelig og spurte kona. Hva sier du, skal vi gjøre det slik som hundene gjør det i kveld?

Ja det er greit det sa kona, men hva tror du naboene sier om de ser oss.

 

Tilbake til saken. Med mindre det er snakk om å få flis i ræva så skjønner jeg ikke at dette med sex i robåt er et økende problem.

Link to post
Share on other sites

En ung dame bodde i en boligblokk, og hun sov alltid naken. Hver morgen åpnet hun døren ut i gangen for å hente avisen som lå på gulvet utenfor utgangsdøren, og hun var selvfølgelig alltid naken.

 

Men en dag hadde avisbudet lagt avisen noen meter til høyre for døren, og damen måtte derfor forflytte seg disse meterne for å få tak i avisen, noe hun selvfølgelig gjorde etter å ha sjekket at kysten var klar.

 

Problemet var at døren hadde smekklås, og så hørte hun noen i heisen. Snartenkt som hun var så åpnet hun luken i bossjakten og stappet hodet inni der, for da var det i alle fall ingen naboer som ville kjenne henne igjen.

 

Så kom vaktmesteren ut av heisen og så denne vidunderlige hekken som han naturligvis ikke klarte å motstå. Etter at han var ferdig trakk han opp buksene og uttalte:

Det er utrolig hva folk kaster nå om dagen. :lol:

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Er jo på utkikk etter ny båt, og en av årsakene er jo at de små håpefulle nå kan stues inn i egen lugar så vi voksne har andledning til å drive litt gymnastikk bak låste dører. Så 2 separate lugarer med dør er tingen. Derfor er Windy 32/33 falt ut av listen, og Bavaria 33 ligger høyest på lista nå ;)

 

Som trådstarter påpekte "Sex selger bra, Bavaria selger bedre" Sex i Bavaria må følgelig bli en uslåelig kombinasjon.

 

Så til en pinlig hendelse for 20 år 11 månder og 20 dager siden;) Jeg var den gang den stolte eier av en Finnsport 420 og hadde min fremtidige kone med på tur. Ung, nyforelsket og med driftene på topp stoppet vi motoren i en ensom vik og rigget oss til (les klønete)i den knøtllille sofaen bak i den åpne båten. "Her kan jo ingen se oss" sa jeg for å berolige en noe skeptisk kjæreste, og hun ble da med på leken. I akten ble både tid og sted glemt, og ikke minst vind og strømretning. Plutselig hører vi noe hoiing og latter og titter forskrekket opp av båten... Der ser vi rett inn på en brygge på 10 meters avstand med hytte like ovenfor med minst 2 store familer som griller på terassen med orkesterplass. Vi prøver i all hast å få på oss litt klær og jeg styrter frem i båten for å starte og stikke unna så fort som f... Hvorpå faenskapet ikke vil starte...

 

Under ugndommelig utfoldelse og lidenskap hadde undertegnede greid å sparke bort ledningen til dødmannsknappen og etter 1 minutts desparat kjinning oppdaget jeg denne på gulvet. I mellomtiden hadde en de grillende families overhode kommet seg ned på brygga hvorpå han ropte: "Dere kan ikke gjøre sånn her...!!! Det er barn tilstede!!!!" Hvorpå min fremtidige repliserte ganske stille med et sprutrødt annsikt "Det er sånn de lages..." Jeg så gubben på brygga skulle til å svare men da var dødmansknappen og snor på plass og den gamle 2takteren startet med et brøl og jeg la spaken kontant i vater og vi forsvant der i fra...

 

Moralen? Ta hensyn til strøm og vind når du har Sex i åpen båt...

 

Ha en erotisk sesong

Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

Link to post
Share on other sites

Jeg har desverre ikke mye å bidra med her, siden jeg kun har vært ute med båten 1 helg.

Den helgen endte med nachspiel i båten og ei som ville overnatte :thumbsup:

Alle hadde gått bortsett fra hun, og en kamerat som plutselig lurte på hvor han skulle sove... Å f... stemmer det. Hadde jo sagt han kunne overnatte i båten tidligere på kvelden :smash:

 

Vel, ble ikke mye annet en litt taffsing den natta. Men ser lovende ut for fremtidige turer :saint:

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...