Lazyjack Svart 21.August.2020 Link til dette innlegget Svart 21.August.2020 Gullfisk skrev for 5 timer siden: Dette blir litt etter dårlig husk, men jeg mener jeg hadde lignende problem.... Ja, med det nicket forventer vi oss ikke allverden ? Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 21.August.2020 Link til dette innlegget Svart 21.August.2020 Har tidligere i å holdt på mye med min D5 med 801 panel. Grå ledning fra 801 er temp sensor i panelet. Om man bruker ekstern temp sensor kobles denne fra/ klippes og hvit på ekstern temp sensor kobles inn på grå Kabel på varmer siden av ledningsnettet(fra 801 mot varmer). Sort fra ekstern temp sensor er koblet inn på brun på samme kabel stamme men brytes ikke. Du kan ikke bruke to temp sensorer samtidig. Begynn med å finne hvor den eksterne sensoren er koblet inn på ledningsnettet. Så kobler du bort temp sensor kabelen som går mot grå. Den andre enden av den grå kabelen bør være der også. Så kobler du grå sammen og det er temp føleren i 801 som brukes. Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
Gullfisk Svart 21.August.2020 Link til dette innlegget Svart 21.August.2020 Lazyjack skrev 1 time siden: Ja, med det nicket forventer vi oss ikke allverden ? nei, det var kanskje unødvendig å åpne innlegget slik, på bakgrunn av nikcet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.