Kanalkapteinen Startet 10.November.2020 Link til dette innlegget Startet 10.November.2020 På båten vår er det runde vippeventiler av plexiglass som er montert i sidevinduer nede i kabinen. De har en strammeskrue i midten, men begge ventiler er kaputt etter 32 år på sjøen. Umulig å få tak i nye. Finnes det solcelleventilatorer eller andre alternativer som kan monteres vertikalt? Diameter er ca 18 cm eller noe. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
"LISE" Svart 11.November.2020 Link til dette innlegget Svart 11.November.2020 (redigert) Kanskje ikke helt hva du spør om, men finnes en tråd om det som kanskje er tilsvarende ventil og problemstilling. Finnes også noen varianter av ko-øyer som kanskje kan gjøre jobben! Redigert 11.November.2020 av "LISE" (see edit history) Sitér dette innlegget Guttedrømmen - Sandvik 945. Prosjekttråd åpen for innspill! Guttedrømmen – Shetland 2018 – Sandvik 945 Link to post
Kanalkapteinen Svart 11.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2020 Helt riktig @"LISE"! Den skal jeg lese litt på. Sist jeg leita var det et selskap i Danmark som hadde hatt noen på lager, men det var tomt. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Kanalkapteinen Svart 11.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2020 Ser det er mulig å kjøpe erstatningsglass fra Tyskland til typiske marine-priser. Får ta noen mål og se om det kan passe. https://www.svb24.com/en/pfeiffer-marine-pivoting-bull-s-eye_.html Men kunne gjerne vært bytta ut med noe som hadde vifte i seg. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.